loading...
98 اندروید بروزترین سایت دانلود نرم افزار اندروید
admin بازدید : 56 1394/03/31 نظرات (0)

Photo Mate R2 v3.2.3 – اپلیکیشن کوچک و ساده ولی قدرتمند ویرایش تصویر اندروید – قیمت حدود ۱۰ دلار

Photo Mate R2 یکی از بهترین، قدرتمندترین و گران بهاترین اپلیکیشن های ویرایش تصویر برای سیستم عامل محبوب آندرویدمی باشد که با دارا بودن ویژگی هایی منحصر به فرد و شگفت انگیز آمده است تا تجربه ی کامل ترین و حرفه ای ترین برنامه ی ادیتور عکس را در اسمارت فون و یا تبلت شما به ارمغان بیاورد! این برنامه تمامی نیازهای شما از یک برنامه ویرایش عکس از جمله چرخاندن و برش تصاویر، ساخت انواع لایه های مختلف به صورت نامحدود، پشتیبانی از تمامی فرمت های تصاویر، ویرایش میزان وضوح تصاویر، توابعی برای برگرداندن تغییرات اعمال شده را شامل می شود و با دارا بودن یک محیط کاربری بسیار ساده به همراه ویژگی های دم دست این امکان را به شما می دهد که بهترین برنامه ویرایش تصویر اندرویدی را تجربه نمایید!

نرم افزار ویرایش عکس Photo Mate R2 بررروی همه ی اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی +۴.۰ به راحتی نصب و اجرا خواهد شد و با آن می توانید به صورت باورنکردنی تغییرات مختلف دلخواه را برروی عکس ها لعمال نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Photo Mate R2 اندروید :

* انتخاب میزان تاری، طول و عرض، صافی، روشنایی تصاویر توسط کاربر

* امکان ذخیره ی تصاویر ویرایش شده با تنظیمات مختلف از جمله فرمت دلخواه

* نمایش و رمزگشایی تمام فرمت های عکس ها از جمله تصاویر گرفته شده با camera-raw

* استفاده داز تابع EditingLayers برای تنظیم قسمت های خاصی از تصاویر شما

* امکان اضافه کردن متن های دلخواه برروی تصاویر به همراه توابع قدرتمند ویرایش عکس دیگر

* دارا بودن یک محیط کاربری بسیار ساده با توابع دم دست با دو ستون در سمت راست و بالا

اپلیکیشن ویرایش عکس Photo Mate R2 هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت ۹.۴۹ دلار در مارکت اندروید به فروش می رود و دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در 98اندروید جدیدترین نسخه ی آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم!

 تغییرات نسخه ی v3.2.3:

* اضافه شدن پشتیبانی از فرمت جدید Raw

* رفع اشکالات و بهبود عملکرد

 

دانلود Photo Mate R2 - اپلیکیشن ویرایشگر تصویر قدرتمند و پولی اندروید

 

 

admin بازدید : 58 1394/03/31 نظرات (0)

VivaVideo Pro: Video Editor v4.2.0 Donate – نرم افزار فیلمبرداری و ویرایش ویدئو فوق العاده اندروید – قیمت ۳ دلار و امتیاز ۴.۲ از ۵.۰

VivaVideo Pro: Video Editor نرم افزاری پرطرفدار و عالی در زمینه ی فیلمبرداری و دوربین از استودیوی QuVideo برای اندرویداست که در دو نسخه رایگان و پولی عرضه شده و امروز قصد معرفی نسخه پولی (Donate) آن را داریم. شاید شما نیز از کاربرانی باشید که دوست داشته باشید ویدئوهایی را که میگیرید با بالاترین کیفیت ممکن باشد و یا افکت هایی خارق العاده را برروی آن ها اعمال کنید و به گونه ای بسیار حرفه ای و جذاب ویدئوها را جلوه دهید! نرم افزار فیلمبرداری VivaVideo Pro: Video Editorبا دارا بودن ده ها قابلیت فوق العاده به شما این اطمینان را می دهد که بهترین برنامه ی فیلمبرداری از لحظات را در اندرویدفون شما به ارمغان بیاورد!

شاید با خواندن توضیحاتی از برنامه VivaVideo Pro: Video Editor فک کنید که برنامه فوق نمیتواند نیازهای شما را برآورده سازد اما ویژگی های برنامه را که ببینید بدون شک مجذوب آن خواهید شد.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن VivaVideo Pro: Video Editor اندروید :

* در اختیار قرار دادن یک ویرایشگر ویدئو بسیار قدرتمند و عالی

* اولین برنامه اندرویدی با پشتیبانی از multi capture modes

* در اختیار قرار دادن +۶۰ افکت فوق العاده زیبا برای استفاده

* ایجاد ویدئوها و کلیپ هایی فوق العاده از عکس های گالری شما

* امکان ادغام کلیپ های شما با قالب های شیک، فان و خلاقانه

* ارائه Provide quick و professional editing برای کاربران

* امکان ذخیره ویدئوهای ویرایش شده و یا اشتراک گذاری آسان

* در اختیار قرار دادن انواع تم ها و افکت های رایگان برای دانلود

به اشتراک گذاشتن آثار در فیسبوک، یوتیوب و شبکه های اجتماعی دیگر

اپلیکیشن VivaVideo Pro: Video Editor هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت ۲.۹۹ دلار به فروش می رود و دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ است که ما در 98اندروید آن را معرفی و به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

تغیرات نسخه ی v4.2.0:

* اضافه شدن ترجمه زبان های مختلف (جدید)

* رفع مشکات متعدد و بهبود عملکرد و کاراریی برنامه

 

دانلود VivaVideo Pro: Video Editor - بهترین برنامه دوربین فیلمبرداری اندروید!

 

 

 

admin بازدید : 52 1394/03/31 نظرات (0)

Cameringo+ Effects Camera v2.4.8 Patched – اپلیکیشن عالی با بیش از ۱۸۰ افکت خیره کننده و ویژگی های کاربردی مخصوص اندروید
نسخه Plus و پولی و پچ شده برنامه با تمامی قابلیت ها

Cameringo+ Effects Camera از بهترین و محبوب ترین اپلیکیشن های افکت گذاری تصویر مخصوص سیستم عامل اندرویداست که توسط استودیوی Perraco Labs با قیمت ۲.۵۰ دلار در پلی استور عرضه شده است و با دارا بودن بیش از ۱۸۰ فیلتر و افکت به همراه +۲۰ قاب (فریم) تجربه ای متفاوت از برنامه های افکت گذاری تصویر را برایتان به ارمغان می اورد. این اپلیکیشن انواع فیلترهای خیره کننده هنری، نقاشی، کارتونی و … را شامل می شود و ان را به همه ی شما کاربرانی که به دنبال یک برنامه عالی با مجموعه افکت حرفه ای هستید پیشنهاد می دهیم. اینترفیس واقعا زیبا و ساده ی برنامه به شما این امکان را می دهد که ابتدا عکس مورد علاقه ی خود را وارد نمایید و سپس به صورت بصری فیلترها و فریم های مختلف را برای زیباسازی ان اعمال نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Cameringo+ Effects Camera اندروید:

* شامل +۱۸۰ افکت و فیلتر خیره کننده

* شامل +۲۰ فریم (قاب) متنوع و برای دور عکس ها

* حالت Panorama برای ایجاد عکس های ۳۶۰ درجه

* ساخت عکس های GIF با افکت های خارق العاده

* عکسبرداری حرفه ای با منظره یاب قوی

* ویزگی های متعدد دوربین بدون صدا، هیستوگرام، حالت ناشناس و غیره

اپلیکیشن Cameringo+ Effects Camera هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ است که ما در 98اندروید اخرین و جدیدترین نسخه ی ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید ان را با یک کلیک دانلود نمایید.

توجه داشته باشید که : نسخه ی پیش رو از برنامه Cameringo+ Effects Camera ؛ نسخه ی پلاس و پولی است و تمامی قابلیت ها اعم از فیلترها و فریم ها در دسترس هستند.

تغییرات نسخه ی v2.4.8:

اضافه شدن ده ها قابلیت جدید

رفع باگ ها و مشکلات

 

دانلود Cameringo+ Effects Camera - افکت گذاری تصویر اندروید!

 

 

  

admin بازدید : 31 1394/03/21 نظرات (0)

Afterlight v1.0.6 نرم افزاری کم نظیر برای افکت گذاری و ویرایش عکس – امتیاز ۴.۸ از ۵.۰ و قیمت ۱ دلار در Google Play
نسخه پچ شده و بدون نیاز به روت – No Root + Unlocked

Afterlight – افتر لایت یکی از بهترین، قدرتمندترین و کاربردی ترین نرم افزارهای عکاسی و دوربین از استودیوی Simon Filip برای اندروید است که پیش تر ها برای سیستم عامل iOS عرضه شده بود و در صدر برترین برنامه های عکاسی ایفون قرار دارد! از آن جایی که وسواس برای داشتن بهترین برنامه عکاسی زیاد شده است بنابراین هر کاربری دوست دارد که بهترین و کامل ترین نرم افزار عکاسی را برروی موبایل خود داشته باشد پس Simon Filip خیال شما را راحت کرده است و با دارا بودن یک کتابخانه از فیلترها و افکت ها تجربه بهترین برنامه عکاسی را در اندرویدفون شما به ارمغان می آورد!

اگر بخواهیم بخش های مختلف این نرم افزار کاربردی را معرفی کنیم به طور کلی می توانیم بگوییم که بخش عکس برداری برنامه بخوبی طراحی شده است، ویرایش عکس ها برای تنظیم میزان روشنایی و غیره نیز تجربه ای متفاوت از برنامه های عکاسی را برای شما به ارمغان می اورد و زمانی که ویرایش یک عکس را به پایان می رسانید، می توانید مستقیم آن را در شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک، توییتر و اینستاگرام به اشتراک بگذارید!

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Afterlight اندروید :

* شامل ۱۵ ابزار منحصر به فرد برای ویرایش عکس

* شامل ۵۹ فیلتر اختصاصی و بسیار شیک برای عکس ها

* شامل ۶۶ بافت عالی برای اعمال برروی عکس های شما

* شامل یک لیست از ۷۷ فریم های مختلف برای دور عکس ها

* محیط کاربری بسیار زیبا و کاربرپسند و بدون ابهام

اپلیکیشن Afterlight هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت ۰.۹۹ دلار به فروش می رود و دارای امتیاز ۴.۸ از ۵.۰ است که ما امروز در 98اندروید جدیدترین نسخه ان را در اختیار شما قرار می دهیم.

نتیجه گیری کلی: Afterlight برنامه ای است که یک دوربین برتر نسبت به دیگر برنامه های ویرایش عکس دارد و ویرایش عکس ها در آن با شماری از فیلترها این برنامه را از برنامه های دیگر برتر می سازد و برای شما ایجاد خلاقیت می کند!

تغییرات نسخه ی v1.0.6 :

رفع مشکلات برنامه و بهبود عملکرد

 

دانلود Afterlight - برنامه عکاسی فوق العاده اندروید!

 

 

admin بازدید : 34 1394/03/21 نظرات (0)

MagicPix Pro Camera HD v2.7 Donated – یک اپلیکیشن عکسبرداری و فیلمبردای فوق العاده برای اندروید
امـتـیـاز ۴.۸ از ۵.۰ و قـیـمـت ۰.۹۹ دلـار در گـوگـل پـلـی…

MagicPix Pro Camera HD یکی دیگر از بهترین برنامه های عکسبرداری برای دستگاه های اندرویدی است که توسط استودیوی ProCameo با قیمت ۰.۹۹ دلار در گوگل پلی عرضه شده است و از محبوب ترین ها نیز به شمار می رود! الگوریتم های قوی و عالی این نرم افزار به شما و کاربران دیگر این امکان را می دهد که به اسانی ویدئوها و عکس هایی با کیفیت اچ دی را بگیرید و از داشتن یک اپلیکیشن دوربین حرفه ای لذت ببرید. به قول طراح و سازنده ی برنامه این نرم افزار انتخاب اول بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر جهانی بوده است که ان را به همه کاربران پیشنهاد می دهیم. اگر به دنبال یک اپلیکیشن دوربین برای فیلمبرداری و عکسبرداری حرفه ای با ویژگی های منحصر به فرد هستید پیشنهاد می دهیم نسخه ی پولی برنامه ی عالی MagicPix Pro Camera HD را به هیچ وجه از دست ندهید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه MagicPix Pro Camera HD اندروید :

* محیط کاربری بسیار آسان برای عکسبرداری و فیلمبرداری در کمترین زمان

* مدیریت عکس و ویدئو اختصاصی برای دسترسی به ان ها در محیطی زیبا

* پشتیبانی از برچسب گذاری جغرافیایی برای اضافه کردن موقعیت به تصاویر

فوکوس خودکار برای تمرکز برروی اشیاء دلخواه موجود در تصویر توسط کاربر

* ویژگی های اضافی و عالی همچون ایجاد تصاویر سلفی و یا شکار لحظه ها

* امکان به اشتراک گذاری اسان تصاویر در شبکه های اجتماعی و یا برنامه های مسنجر

اپلیکیشن MagicPix Pro Camera HD هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۸ از ۵.۰ است که ما در 98اندروید جدیدترین و آخرین نسخه ی پولی ان را با لینک مستقیم و به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

تغییرات نسخه ی v2.7:

* رفع باگ ها و مشکلات + بهینه سازی های مختلف

 

 

دانلود MagicPix Pro Camera HD - دوربین جادویی اندروید!

 

 

admin بازدید : 30 1394/03/19 نظرات (0)

Cameringo+ Effects Camera v2.4.4 Patched – اپلیکیشن عالی با بیش از ۱۸۰ افکت خیره کننده و ویژگی های کاربردی مخصوص اندروید
نسخه Plus و پولی و پچ شده برنامه با تمامی قابلیت ها

Cameringo+ Effects Camera از بهترین و محبوب ترین اپلیکیشن های افکت گذاری تصویر مخصوص سیستم عامل اندرویداست که توسط استودیوی Perraco Labs با قیمت ۲.۵۰ دلار در پلی استور عرضه شده است و با دارا بودن بیش از ۱۸۰ فیلتر و افکت به همراه +۲۰ قاب (فریم) تجربه ای متفاوت از برنامه های افکت گذاری تصویر را برایتان به ارمغان می اورد. این اپلیکیشن انواع فیلترهای خیره کننده هنری، نقاشی، کارتونی و … را شامل می شود و ان را به همه ی شما کاربرانی که به دنبال یک برنامه عالی با مجموعه افکت حرفه ای هستید پیشنهاد می دهیم. اینترفیس واقعا زیبا و ساده ی برنامه به شما این امکان را می دهد که ابتدا عکس مورد علاقه ی خود را وارد نمایید و سپس به صورت بصری فیلترها و فریم های مختلف را برای زیباسازی ان اعمال نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Cameringo+ Effects Camera اندروید:

* شامل +۱۸۰ افکت و فیلتر خیره کننده

* شامل +۲۰ فریم (قاب) متنوع و برای دور عکس ها

* حالت Panorama برای ایجاد عکس های ۳۶۰ درجه

* ساخت عکس های GIF با افکت های خارق العاده

* عکسبرداری حرفه ای با منظره یاب قوی

* ویزگی های متعدد دوربین بدون صدا، هیستوگرام، حالت ناشناس و غیره

اپلیکیشن Cameringo+ Effects Camera هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ است که ما در 98اندروید اخرین و جدیدترین نسخه ی ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید ان را با یک کلیک دانلود نمایید.

توجه داشته باشید که : نسخه ی پیش رو از برنامه Cameringo+ Effects Camera ؛ نسخه ی پلاس و پولی است و تمامی قابلیت ها اعم از فیلترها و فریم ها در دسترس هستند.

تغییرات نسخه ی v2.4.4:

اضافه شدن ده ها قابلیت جدید

رفع باگ ها و مشکلات

 

دانلود Cameringo+ Effects Camera - افکت گذاری تصویر اندروید!

 

 

 

admin بازدید : 31 1394/03/19 نظرات (0)

HDR FX Photo Editor Pro v1.6.7 – اپلیکیشن ساخت عکس های HDR اندروید – امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ و قیمت ۵ دلار در گوگل پلی !

شاید شما نیز با عکس های اچ دی آر آشنایی داشته باشید؛ عکس هایی که بسیار زنده دیده می شوند و بیشتر به نقاشی ها شبیه هستند. HDR مخفف High Dynamic Range و به معنی محدوده ی داینامیکی گسترده می باشد که با این روش می توانید عکس هایی شگفت انگیز را خلق کنید! امروز قصد معرفی یکی از بهترین و کامل ترین اپلیکیشن های گرفتن عکس های اچ دی آر با نام HDR FX Photo Editor Pro از گروه برنامه نویسی Lyrebird Studio برای اندروید را داریم که با استفاده از آن می توانید در سریع ترین زمان ممکن و بدون هیچ اطلاعاتی عکس هایی اچ دی آر را تهیه نمایید و تنها با چند لمس ساده تغییرات دلخواه خودتان را برروی عکس ها اعمال نمایید!

این نرم افزار با در اختیار قرار دادن انواع افکت های حرفه ای و خارق العاده به شما این امکان را می دهد که عکس هایی با رنگ و رویی بسیار زنده را تهیه نمایید و با استفاده از ویژگی هایی همچون قاب های متنوع عکس هایی کم نظیر را خلق کنید!

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن HDR FX Photo Editor Pro اندروید :

* در اختیار قرار دادن بیش از ۵۰ افکت اچ دی آر  + ۱۷ bokeh effects

* امکان تصحیح و تنظیم میزان گاما، کنتراست، روشنایی و تاری

* در اختیار قرار دادن انواع قاب های متنوع برای قرار دادن دور عکس ها

* شامل انواع ابزارهای چرخش، فلیپ افقی و عمودی، Straighten و غیره

اپلیکیشن HDR FX Photo Editor Pro هم اکنون در گوگل پلی با قیمت ۴.۹۹ دلار به فروش می رود و دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰می باشد که ما امروز در 98اندروید جدیدترین نسخه ی آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.6.7:

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد

 

دانلود HDR FX Photo Editor Pro - عکاسی حرفه ای اندروید!

 

admin بازدید : 45 1394/03/03 نظرات (0)

Cameringo+ Effects Camera v2.4.3 Patched – اپلیکیشن عالی با بیش از ۱۸۰ افکت خیره کننده و ویژگی های کاربردی مخصوص اندروید
نسخه Plus و پولی و پچ شده برنامه با تمامی قابلیت ها

Cameringo+ Effects Camera از بهترین و محبوب ترین اپلیکیشن های افکت گذاری تصویر مخصوص سیستم عامل اندرویداست که توسط استودیوی Perraco Labs با قیمت ۲.۵۰ دلار در پلی استور عرضه شده است و با دارا بودن بیش از ۱۸۰ فیلتر و افکت به همراه +۲۰ قاب (فریم) تجربه ای متفاوت از برنامه های افکت گذاری تصویر را برایتان به ارمغان می اورد. این اپلیکیشن انواع فیلترهای خیره کننده هنری، نقاشی، کارتونی و … را شامل می شود و ان را به همه ی شما کاربرانی که به دنبال یک برنامه عالی با مجموعه افکت حرفه ای هستید پیشنهاد می دهیم. اینترفیس واقعا زیبا و ساده ی برنامه به شما این امکان را می دهد که ابتدا عکس مورد علاقه ی خود را وارد نمایید و سپس به صورت بصری فیلترها و فریم های مختلف را برای زیباسازی ان اعمال نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Cameringo+ Effects Camera اندروید:

* شامل +۱۸۰ افکت و فیلتر خیره کننده

* شامل +۲۰ فریم (قاب) متنوع و برای دور عکس ها

* حالت Panorama برای ایجاد عکس های ۳۶۰ درجه

* ساخت عکس های GIF با افکت های خارق العاده

* عکسبرداری حرفه ای با منظره یاب قوی

* ویزگی های متعدد دوربین بدون صدا، هیستوگرام، حالت ناشناس و غیره

اپلیکیشن Cameringo+ Effects Camera هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ است که ما در 98اندرویداخرین و جدیدترین نسخه ی ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید ان را با یک کلیک دانلود نمایید.

توجه داشته باشید که : نسخه ی پیش رو از برنامه Cameringo+ Effects Camera ؛ نسخه ی پلاس و پولی است و تمامی قابلیت ها اعم از فیلترها و فریم ها در دسترس هستند.

تغییرات نسخه ی v2.4.3:

اضافه شدن : New on-screen Auto Exposure Lock setting

اضافه شدن : New dedicated “Little Planet” mode

اضافه شدن ۵ فیلتر جدید

رفع باگ ها و مشکلات

 

 

 

 

 

Cameringo+ Effects Camera Android - برنامه اندروید

admin بازدید : 45 1394/03/02 نظرات (0)

Big Lens v1.0.3 Donated – اپلیکیشن عالی دوربین حرفه ای برای اندروید با حجم ۲۲ مگابایت
نسخه ی پولی و خریداری شده – رتبه ۱ پرفروش ترین برنامه دوربین در آیتونز

Big Lens – لنز بزرگ یک نرم افزار کم نظیر و عالی از استودیوی Reallusion در زمینه ی دوربین می باشد که ابتدا برای آی او اس عرضه شده بود و توانست در مدت زمان محدودی به عنوان پرفروش ترین نرم افزار فروخته شده از آیتونز انتخاب شود و هم اکنون شاهد عرضه شدن نسخه ی اندرویدی ان هستیم که با قیمت ۰.۹۹ دلار در گوگل پلی عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم پیش قدم شویم و آن را برای اولین بار حضو شما کاربران همیشگی معرفی نماییم! با کمک این نرم افزار عالی می توانید دوربین اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود را به طرزی شگفت انگیز بهبود ببخشید و عکس هایی حرفه ای تر را بگیرید و یا در صورت تمایل عکس های گالری خود را انتخاب و با ابزارهای فوق العاده ان ها را ویرایش کنید و رنگ و رویی تازه به ان ها ببخشید. آیا به دنبال یک نرم افزار عالی برای عکسبرداری هستید که از همه بهتر باشید؟! ما به شما اپلیکیشن جدید Big Lens را پیشنهاد می دهیم که امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Big Lens اندروید :

* Smart Focus System – سیستم تمرکز هوشمند برای انتخاب انواع حالت های مختلف برای عکسبرداری بهترین شکل ممکن

* Aperture Control – تنظیم دیافراگم توسط کاربر، دقت داشته باشید که دیافراگم به ناحیه ای از لنز که در انتهای آن قرارگرفته گفته میشود که با فشار دادن دکمه شاتر دوربین به اندازه مشخصی باز میشود

* Filter Effects – شامل بیش از ۱۸ فیلتر شگفت انگیز و دیدنی برای انتخاب و اعمال برروی عکس های خود

* Instant Focus/Blur Tool – استفاده از حرکات ساده به منظور افزایش و دستکاری مناطق کانونی برای ایجاد عکس هایی عالی

* Before & After Preview – نمایش عکس قبل از ویرایش و بعد از ویرایش برای مقایسه توسط کاربر و رسیدن به هدف و ویرایش مورد نظر

* محیط کاربری بسیار زیبا و دم دست بودن همه ی ابزارها و ویژگی ها – کاملا آسان و بدون نیاز به داشتن دانش قبلی

اپلیکیشن Big Lens هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ است که ما ان را در سریع ترین زمان ممکن و به عنوان اولین وبسایت ایرانی به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید ان را با یک کلیک از سرورهای قدرتمند 98اندروید دانلود کنید…

تغییرات نسخه ی v1.0.3:

* بهینه سازی های مختلف و بهبود عملکرد

 

دانلود Big Lens - برنامه دوربین فوق العاده اندروید!

 

admin بازدید : 32 1394/03/02 نظرات (0)

Photo Grid – Collage Maker v4.881 Final – Premium Ad-Free – نرم افزار ویرایش عکس و ساخت کلاژ خارق العاده اندروید با امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ و صد ها میلیون دریافت از گوگل پلی … پرمیوم و آنلاک شده

Photo Grid – Collage Maker یک نرم افزار عالی و پرطرفدار با بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر از سراسر دنیا از گروه برنامه نویسی RoidApp در زمینه ی ساخت و ایجاد عکس های خارق العاده ی کلاژ مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که رتبه ی یک بهترین برنامه عکاسی در ۱۱ کشور و رتبه ی ۵ را در میان ۴۶ کشور از آن خود نموده است و با استفاده از آن می توانید زیباترین، حرفه ای ترین و جذاب ترین عکس های کلاژ را تهیه نمایید. [همانطور که قبلا هم گفته بودیم: [کلاژ – Collage یک واژه ی فرانسوی است که به فرمی از هنر گفته می شود که از به هم چسباندن و مرتبط ساختن تکه های اشیائی همچون کاعذ، تکه های روزنامه، عکس و غیره بر روی یک سطح پدید می آید و اگر بخواهیم واژه ای فارسی را برای آن انتخاب کنیم می توانیم “چسبانه‌کاری” را برگزینیم.]

با استفاده از اپلیکیشن Photo Grid – Collage Maker شما قادر خواهید بود در سریع ترین زمانن ممکن با ابزارهایی عالی عکس های موجود در گالری موبایل خود را به همدیگر بچسبانید و یک عکس شبکه ای خارق العاده را بسازید و سپس در صورت تمایل افکت هایی خیره کننده و یا قاب های بسیار زیبا را به آن بیفزایید و در نهایت آن را ذخیره کنید و تجربه بهترین برنامه ساخت کلاژ را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Photo Grid – Collage Maker اندروید :

* ایجاد یک عکس کولاژ حرفه ای و کم نظیر در سریع ترین زمان ممکن

* امکان اضافه کردن متن، شکلک ها و آیتم های هنری به عکس ها

* در اختیار قرار دادن انواع قاب ها، افکت ها، آلبوم ها و … با امکان انتخاب

* امکان ساخت ویدئوهای اسلایدشو به همراه موسیقی مورد علاقه (جدید)

* در اختیار قرار دادن انواع ابزارهای کاربردی چرخش، زوم،swap، sketch و غیره

* اشتراک گذاری عکس های ساخته شده در فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، فلیکر، پیکاسا، تامبلر، گوگل پلاس و غیره

اپلیکیشن Photo Grid – Collage Maker با صدها میلیون دریافت از گوگل پلی و امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ در صدر برترین برنامه های ویرایش عکس قرار دارد که ما امروز در 98اندروید جدیدترین نسخه ی بدون تبلیغات (Ad-Free) آن با در اختیار شما قرار می دهیم.

 تغییرات نسخه ی v4.881:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع اشکالات و بهبود عملکرد

 

دانلود Photo Grid - Collage Maker - برنامه کلاژ میکر اندروید

 

 

 

admin بازدید : 32 1394/03/01 نظرات (0)

Pic Collage v4.18.7 IAP Unlocked – بهترین اپلیکیشن ساخت کلاژ اندرویدی با امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ در گوگل پلی و ۵۵ میلیون کاربر

کلاژ – Collage یک واژه ی فرانسوی است که به فرمی از هنر گفته می شود که از به هم چسباندن و مرتبط ساختن تکه های اشیائی همچون کاعذ، تکه های روزنامه، عکس و غیره بر روی یک سطح پدید می آید و اگر بخواهیم واژه ای فارسی را برای آن انتخاب کنیم می توانیم “چسبانه‌کاری” را برگزینیم. امروز قصد معرفی یکی از محبوب ترین نرم افزارهای اندرویدی در زمینه ی ساخت و ایجاد کلاژ با نام Pic Collage از گروه برنامه نویسی Cardinal Blue Software را داریم که با استفاده از آن می توانید با استفاده از عکس ها، برچسب ها، متن و قاب های متنوع آثاری کم نظیر و فوق العاده زیبا را پدید آورید و آن ها را به صورت مستقیم در شبکه های اجتماعی با کاربران سراسر جهان به اشتراک بگذارید!

این اپلیکیشن کاربردی با بیش از ۵۵ میلیون کاربر از سراسر جهان از برترین برنامه های ساخت کلاژ است که توسط انواع مجله ها و نشریه ها از جمله USA Today مورد تحسین قرار گرفته است و آن را به همه ی کاربرانی که به دنیال یک برنامه کامل در زمینه ساخت کلاژ هستند پیشنهاد می دهیم.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Pic Collage اندروید :

* امکان وارد نمودن تصویر از گالری، شبکه اجتماعی فیسبوک و یا جستجو از اینترنت

* توابع مختلف چرخش، تغییر اندازه و حذف با حالت های لمس صفحه

* در دسترس قرار گرفتن طیف عظیمی از پس زمینه ها و برچسب ها

* دوبار کلیک برروی یک عکس برای ویرایش عکس با جلوه های خیره کننده

* به اشتراک گذاری عکس های ساخته شده در اینستاگرام، تامبلر، توییتر و فیسبوک

اپلیکیشن Pic Collage هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در 98اندروید جدیدترین نسخه ی آن را برای اولین بار در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : نسخه ی پیش رو از نرم افزار نسخه ی IAP Unlocked می باشد که با آن می توانید براحتی تمامی برچسب ها و آیتم ها را دانلود نمایید!

 تغییرات نسخه ی v4.18.7:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع اشکالات و بهبود عملکرد

 

دانلود Pic Collage - اپلیکیشن پرطرفدار ساخت کلاژ اندروید!

 

admin بازدید : 42 1394/02/28 نظرات (0)

Cameringo+ Effects Camera v2.4.2 Patched – اپلیکیشن عالی با بیش از ۱۸۰ افکت خیره کننده و ویژگی های کاربردی مخصوص اندروید
نسخه Plus و پولی و پچ شده برنامه با تمامی قابلیت ها

Cameringo+ Effects Camera از بهترین و محبوب ترین اپلیکیشن های افکت گذاری تصویر مخصوص سیستم عامل اندرویداست که توسط استودیوی Perraco Labs با قیمت ۲.۵۰ دلار در پلی استور عرضه شده است و با دارا بودن بیش از ۱۸۰ فیلتر و افکت به همراه +۲۰ قاب (فریم) تجربه ای متفاوت از برنامه های افکت گذاری تصویر را برایتان به ارمغان می اورد. این اپلیکیشن انواع فیلترهای خیره کننده هنری، نقاشی، کارتونی و … را شامل می شود و ان را به همه ی شما کاربرانی که به دنبال یک برنامه عالی با مجموعه افکت حرفه ای هستید پیشنهاد می دهیم. اینترفیس واقعا زیبا و ساده ی برنامه به شما این امکان را می دهد که ابتدا عکس مورد علاقه ی خود را وارد نمایید و سپس به صورت بصری فیلترها و فریم های مختلف را برای زیباسازی ان اعمال نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Cameringo+ Effects Camera اندروید:

* شامل +۱۸۰ افکت و فیلتر خیره کننده

* شامل +۲۰ فریم (قاب) متنوع و برای دور عکس ها

* حالت Panorama برای ایجاد عکس های ۳۶۰ درجه

* ساخت عکس های GIF با افکت های خارق العاده

* عکسبرداری حرفه ای با منظره یاب قوی

* ویزگی های متعدد دوربین بدون صدا، هیستوگرام، حالت ناشناس و غیره

اپلیکیشن Cameringo+ Effects Camera هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ است که ما در 98اندرویداخرین و جدیدترین نسخه ی ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید ان را با یک کلیک دانلود نمایید.

توجه داشته باشید که : نسخه ی پیش رو از برنامه Cameringo+ Effects Camera ؛ نسخه ی پلاس و پولی است و تمامی قابلیت ها اعم از فیلترها و فریم ها در دسترس هستند.

تغییرات نسخه ی v2.4.2:

اضافه شدن : New on-screen Auto Exposure Lock setting

اضافه شدن : New dedicated “Little Planet” mode

اضافه شدن ۵ فیلتر جدید

رفع باگ ها و مشکلات

 

 

 

 

 

Cameringo+ Effects Camera Android - برنامه اندروید

admin بازدید : 39 1394/02/27 نظرات (0)

DMD Panorama Pro v4.1 – اپلیکیشن ایجاد تصاویر پانوراما با بالاترین کیفیت ممکن مخصوص اندروید !
امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ و قیمت ۴.۹۹ دلار در گوگل پلی – رایگان در 98اندروید !

DMD Panorama Pro اپلیکیشن واقعا حرفه ای و کارآمد از استودیوی Dermandar (Offshore) SAL در زمینه گرفتن و ساخت عکس های ۳۶۰ درجه یا همان تصاویر پانوراما برای دستگاه های اندرویدی است که با قیمت ۴.۹۹ دلار در گوگل پلی برای فروش قرار داده شده است و هم اکنون قصد معرفی نسخه پولیو پرداخت شده ان را حضور شما کاربران عزیز داریم. همانطور که می دانید پانوراما به منظره ای گفته می شود كه زاویه دید گسترده ای داشته باشد و این منظره می تواند در یك عكس، نقاشی، فیلم ویدئویی و غیره نمایش داده شود. بدون استفاده از برنامه های مخصوص به این کار با برنامه پیش فرض خود گوشی امکان ایجاد تصاویر پانوراما وجود ندارد و به همین خاطر امروز یکی از بهترین برنامه ها در این زمینه را به شما پیشنهاد می دهیم که در محیطی کاملا ساده می توانید از منظره های اطراف خود تصاویری با دید گسترده و یا به اصطلاح پانوراما را تهیه نمایید. اپلیکیشن DMD Panorama Pro علی رغم پولی بودنش ده ها هزار بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده و همگی از خوبی ان سخن به میان آورده اند و هم اکنون شما نسخه پولی را با یک کلیک می توانید رایگان دانلود کنید!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه DMD Panorama Pro اندروید:

* تهیه تصاویر ۳۶۰ درجه با بالاترین کیفیت به صورت ۴K در شب یا روز

* در اختیار قرار دادن انواع حالت های مختلف برای تهیه تصاویر پانوراما

* در اختیار قرار دادن انواع ابزارهای ویرایشی و کاربردی برای استفاده

* HDR mode برای گوشی های قدرتمندی همچون جی تری، اس فایو

* به اشتراک گذاری آسان تصاویر تهیه شده با دوستان در شبکه های اجتماعی

* محیط کاربری بسیار ساده، زیبا و یوزرفرندلی بدون هیچگونه تبلیغات ازار دهنده

اپلیکیشن DMD Panorama Pro هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در 98اندروید جدیدترین و اخرین ورژن پولی ان را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب ان را با یک کلیک دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v4.1 :

* اضافه شدن طرح های جدید

* رفع باگ ها و مشکلات نرم افزار

 

دانلود DMD Panorama Pro - برنامه گرفتن عکس 360 درجه اندروید!

 

admin بازدید : 62 1394/02/26 نظرات (0)

Camera MX v3.0.1 Final – یک برنامه کاملا رایگان دوربین عالی با بیش از ۱۰ میلیون دانلود از گوگل پلی و امتیاز ۴.۲ از ۵.۰

Camera MX نرم افزاری فوق العاده با ویژگی های بسیار زیاد از استودیوی Appic Labs Corp برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و تا به این لحظه توانسته +۱۰ میلیون بار دانلود داشته باشد و مورد نقد بسیاری از کاربران قرار بگیرد! اگر از کاربرانی هستید که به دنبال یک اپلیکیشن عکسبرداری و فیلمبرداری با ویژگی های زیاد هستید همین الان پیشنهاد می دهیم که به هیچ وجه Camera MX را از دست ندهید چرا که ویژگی های رایگانش شما را مجذوب خود خواهد نمود. با این برنامه ی رایگان می توانید به آسانی از میان صدها افکت خیره کننده به دلخواه برای اعمال برروی عکس هایتان استفاده کنید، قاب هایی متنوع و حرفه ای برای گنجاندن دور عکس هایتان برگزینید، عکس های خود را با ابزارهای کم نظیر بهبود ببخشید و از بخش های دیگر این برنامه استفاده ی کامل را ببرید.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Camera MX اندروید :

* در اختیار قرار دادن +۲۰ افکت واقعی فوق العاده زیبا

* فیلمبرداری حرفه ای با افکت های خارق العاده و خاص

* عکسبرداری در حین فیلمبرداری !

* اصلاح فیلم های خود پس از فیلمبرداری !

* ایجاد عکس های سلفی فوق العاده با دوربین پشت و جلو

* بهینه سازی خودکار روشنایی، کنتراست، اشباء و غیره

به اشتراک گذاری اسان عکس  ها در فیسبوک، اینستاگرم، فلیکر و غیره

* پشتیبانی از ده ها زبان زنده دنیا همچون روسیه ای، انگلیسی و غیره

اپلیکیشن Camera MX هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ است که ما در 98اندروید به درخواست کاربراناخرین و جدیدترین نسخه ی ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

تغییرات نسخه ی v3.0.1:

* اضافه شدن قابلیت های جدید

* رفع باگ ها و مشکلات برنامه

 

دانلود Camera MX - برنامه دوربین خارق العاده اندروید!

 

admin بازدید : 41 1394/02/24 نظرات (0)

HDR FX Photo Editor Pro v1.6.5 – اپلیکیشن ساخت عکس های HDR اندروید – امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ و قیمت ۵ دلار در گوگل پلی !

شاید شما نیز با عکس های اچ دی آر آشنایی داشته باشید؛ عکس هایی که بسیار زنده دیده می شوند و بیشتر به نقاشی ها شبیه هستند. HDR مخفف High Dynamic Range و به معنی محدوده ی داینامیکی گسترده می باشد که با این روش می توانید عکس هایی شگفت انگیز را خلق کنید! امروز قصد معرفی یکی از بهترین و کامل ترین اپلیکیشن های گرفتن عکس های اچ دی آر با نام HDR FX Photo Editor Pro از گروه برنامه نویسی Lyrebird Studio برای اندروید را داریم که با استفاده از آن می توانید در سریع ترین زمان ممکن و بدون هیچ اطلاعاتی عکس هایی اچ دی آر را تهیه نمایید و تنها با چند لمس ساده تغییرات دلخواه خودتان را برروی عکس ها اعمال نمایید!

این نرم افزار با در اختیار قرار دادن انواع افکت های حرفه ای و خارق العاده به شما این امکان را می دهد که عکس هایی با رنگ و رویی بسیار زنده را تهیه نمایید و با استفاده از ویژگی هایی همچون قاب های متنوع عکس هایی کم نظیر را خلق کنید!

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن HDR FX Photo Editor Pro اندروید :

* در اختیار قرار دادن بیش از ۵۰ افکت اچ دی آر  + ۱۷ bokeh effects

* امکان تصحیح و تنظیم میزان گاما، کنتراست، روشنایی و تاری

* در اختیار قرار دادن انواع قاب های متنوع برای قرار دادن دور عکس ها

* شامل انواع ابزارهای چرخش، فلیپ افقی و عمودی، Straighten و غیره

اپلیکیشن HDR FX Photo Editor Pro هم اکنون در گوگل پلی با قیمت ۴.۹۹ دلار به فروش می رود و دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در 98اندروید جدیدترین نسخه ی آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.6.5:

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد

 

دانلود HDR FX Photo Editor Pro - عکاسی حرفه ای اندروید!

 

 

admin بازدید : 30 1394/02/24 نظرات (0)

اپلییکشن های متعددی در زمینه ی ویرایش تصویر برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است که چندین مورد از آن را برای شما معرفی نموده ایم (بیش از ۲۰ مورد) ؛ امروز نیز پس از مدت ها قصد معرفی اپلییکشن ویرایشگر تصویر قدرتمند با نامBeFunky Photo Editor Pro را داریم که در اختیار قرار دادن ده ها افکت فوق حرفه ای و شگفت انگیز به شما این امکان را می دهد که براحتی افکت هایی خارق العاده را برروی عکس هایتان اعمال نمایید و آن ها را حرفه ای و جذاب تر کنید! از طرفی این اپلیکیشن، تنها نرم افزاریست که ویرایش نامحدود تصاویر را پشتیبانی می کند و می توانید به صورت نامحدود از آن استفاده کنید! به کمک این نرم افزار به آسانی می توانید تصاویر را از گالری انتخاب و آن ها را مورد ویرایش قرار دهید و یا به وسیله ی دوربین به صورت مستقیم عکس را وارد کنید! در آخر هم رابط کاربری این نرم افزار ویرایش عکس بسیار ساده بوده طوری که کاربر آماتور براحتی میتواند تصاویر را ویرایش کند!

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن BeFunky Photo Editor Pro اندروید :

* شامل بودن و در اختیار دادن بیش از ۶۵ افکت شگفت انگیز !

* امکان قرار دادن متن های زیبا برروی عکس های گالری شما

* در اختیار قرار دادن ده ها قاب متنوع برای قرار دادن دور عکس ها

* امکان ذخیره سازی عکس های ویرایش شده با یک کلیک در حافظه گوشی

* دارا بودن ابزارهای قدرتمند ویرایش عکس شامل انتخاب میزان روشنایی، کنتراست و غیره

* امکان به اشتراک گذاری عکس های شما در شبکه های فیسبوک، توییتر، فلیکر، Tumblr و غیره

اپلیکیشن ویرایش عکس BeFunky Photo Editor Pro هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت ۲.۹۹ دلار به فروش می رود و دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ بوده که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

 تغییرات نسخه ی v5.6.0:

* رفع اشکالات و بهبود عملکرد

 

دانلود BeFunky Photo Editor Pro - ویرایشگر تصویر قدرتمند اندروید

 

admin بازدید : 50 1394/02/23 نظرات (0)

Perfectly Clear اپلیکیشنی قدرتمند و هوشمند در زمینه ی عکاسی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید محدودیت های دوربین اسمارت فون خود را از بین برده و با امکاناتی فوق العاده، عکس هایی بسیار زیبا را بگیرید و یا تصاویر موجود در گالری خود را بهبود ببخشید. با این نرم افزار قادر خواهید بود که با قابلیت هایی همچون تشخیص چهره عکس هایی حرفه ای را بگیرید. این نرم افزار دوربین موبایل شما را متحول خواهد کرد و آن را به صورت یک دوربین های دیجیتال حرفه ای تبدیل می کند.

برخی از قابلیت های اپلیکیشن Perfectly Clear اندروید :

* امکان گرفتن عکس های پانوراما یا همان ۳۶۰ درجه

* امکان تغییر اندازه ی عکس به صورت دلخواه

* امکان تغییر روشنایی بخش های مختلف و یا کل عکس

* دارا بودن صدها افکت حرفه ای برای اعمال برروی تصاویر

* ویژگی های زیبا سازی همچون صاف کننده پوست، روشن کننده چشم و یا سفید کننده دندان

* دارا بودن حالت های مختلف تمرکز

* محیط کاربری ساده و کلاسیک

برنامه ی کاربردی Perfectly Clear هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت ۲.۹۹ دلار به فروش می رود که 98اندروید نسخه ی پولی و جدید آن را به صورت رایگان در اختیار شما کاربران همیشگی قرار میدهد.

 تغییرات  نسخه ی v4.1.0:

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد برای ثبات بیشتر

 

دانلود Perfectly Clear - برنامه ویرایش تصویر هوشمند اندروید

 

 

admin بازدید : 42 1394/02/22 نظرات (0)

MagicPix Pro Camera HD v2.5 Donated – یک اپلیکیشن عکسبرداری و فیلمبردای فوق العاده برای اندروید
امـتـیـاز ۴.۸ از ۵.۰ و قـیـمـت ۰.۹۹ دلـار در گـوگـل پـلـی…

MagicPix Pro Camera HD یکی دیگر از بهترین برنامه های عکسبرداری برای دستگاه های اندرویدی است که توسط استودیوی ProCameo با قیمت ۰.۹۹ دلار در گوگل پلی عرضه شده است و از محبوب ترین ها نیز به شمار می رود! الگوریتم های قوی و عالی این نرم افزار به شما و کاربران دیگر این امکان را می دهد که به اسانی ویدئوها و عکس هایی با کیفیت اچ دی را بگیرید و از داشتن یک اپلیکیشن دوربین حرفه ای لذت ببرید. به قول طراح و سازنده ی برنامه این نرم افزار انتخاب اول بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر جهانی بوده است که ان را به همه کاربران پیشنهاد می دهیم. اگر به دنبال یک اپلیکیشن دوربین برای فیلمبرداری و عکسبرداری حرفه ای با ویژگی های منحصر به فرد هستید پیشنهاد می دهیم نسخه ی پولی برنامه ی عالی MagicPix Pro Camera HD را به هیچ وجه از دست ندهید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه MagicPix Pro Camera HD اندروید :

* محیط کاربری بسیار آسان برای عکسبرداری و فیلمبرداری در کمترین زمان

* مدیریت عکس و ویدئو اختصاصی برای دسترسی به ان ها در محیطی زیبا

* پشتیبانی از برچسب گذاری جغرافیایی برای اضافه کردن موقعیت به تصاویر

فوکوس خودکار برای تمرکز برروی اشیاء دلخواه موجود در تصویر توسط کاربر

* ویژگی های اضافی و عالی همچون ایجاد تصاویر سلفی و یا شکار لحظه ها

* امکان به اشتراک گذاری اسان تصاویر در شبکه های اجتماعی و یا برنامه های مسنجر

اپلیکیشن MagicPix Pro Camera HD هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۸ از ۵.۰ است که ما در 98اندروید جدیدترین و آخرین نسخه ی پولی ان را با لینک مستقیم و به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

تغییرات نسخه ی v2.5:

* رفع باگ ها و مشکلات + بهینه سازی های مختلف

 

 

دانلود MagicPix Pro Camera HD - دوربین جادویی اندروید!

 

admin بازدید : 38 1394/02/15 نظرات (0)

Camera FV-5 v2.61 Patched – اپلیکیشن دوربین حرفه ای اندروید – نسخه پچ شده با تمامی قابلیت ها

Camera FV-5 یکی از بهترین و محبوب ترین اپلیکیشن های عکسبرداری حرفه ای برای سیستم عامل اندروید می باشد که به شما این امکان را می دهد که عکس های خام و ساده ی خود را ابزارهای مختلف به صورت حرفه ای پردازش کنید و رنگ و رویی بی نظیر را به آن ها ببخشید. با استفاده از کنترل های دستی DSLR می توانید عملیات مختلفی را برروی تصاویرتان اعمال کنید و نتایج خیره کننده ای را با کمک تخیل و خلاقیت خود ایجاد کنید.

برخی از قابلیت های برنامه ی Camera FV-5 اندروید :

* در دسترس بودن تمام پارامترهای عکاسی مانند نوردهی ، فوکوس ، تعادل رنگ

* امکان گرفتن عکس هایی با کیفیت عالی در هنگام شب

* فوکوس اتوماتیک

* دارا بودن تایمر برای عکسبرداری با تاخیر

* دارا بودن منظره یاب در صفحه ی نمایش برای عکسبرداری باکیفیت تر

* استفاده از دکمه های صدا برای کارهای مختلف از جمله تنظیم درجه حرارت رنگ

* پشتیبانی از ابر داده های EXIF ​​و XMP

* دارا بودن محیط کاربری ساده ، یوزرفرندلی و کلاسیک

برنامه ی کاربردی Camera FV-5 هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت ۳.۹۰ دلار به فروش می رود که می توانید آخرین نسخه ی آن را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از 98اندروید برای اسمارت فون خود دریافت کنید…

 تغییرات نسخه ی v2.61:

* اضافه شدن پشتیبانی از front-facing camera

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد 

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 304
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 611
  • بازدید ماه : 1,104
  • بازدید سال : 20,518
  • بازدید کلی : 121,997