loading...
98 اندروید بروزترین سایت دانلود نرم افزار اندروید
admin بازدید : 59 1394/02/28 نظرات (0)

DomiNations v1.3.63 – بازی فوق العاده زیبای “سلطنت” اندروید همراه دیتا – آنلاین
پیشنهاد ویژه 98اندروید به تمامی کاربران دوستدار بازی های استراتژیکی !
آپــدیــت جــدیــد ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

DomiNations به فارسی (سلطنت، فرمانروایی) یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های استراتژیک از استودیوی بازیسازی NEXON M Inc برای دستگاه های اندرویدی است که شاهد عرضه شدن رایگان آن در پلی استور بودیم و تصمیم گرفتیم مثل همیشه پیش قدم شویم و برای اولین بار ان را حضور شما دوستداران بازی های استراتژی معرفی نماییم. این بازی مبتنی بر ساخت و ساز طراحی شده است و در آن شما می بایستی که یکی از ملت های بزرگ دنیا را از میان بریتانیا، روم، چین، آلمان، فرانسه، ژاپن و یونان را انتخاب کرده و آن را به برترین امپراطوری دنیا تبدیل کنید! محدوده‌ی زمانی بازی فوق به گستردگی تاریخ بشریت است! جایی که بازیکن باید در دنیا گشته و اقدام به ساخت عجایب هفت‌گانه نماید! شخصیت‌های مهم تاریخ، از جمله اسکندر کبیر، کلئوپاترا و ناپلئون حضور دارند و در برهه های مهم تاریخی خود به مبارزه می پردازند. همچنین شما قادر خواهید بود تا بیش از ۱۰۰ سازه ی قابل ارتقای منحصر به فرد بسازید و تمدن خود را گسترش دهید. شما می بایستی که غذا و پول خود را مدیریت کنند و در عین حال نیروهای خود را برای غلبه بر همسایگان و گسترش قلمرو تحت حکومت پرورش دهد! البته ناگفته نماند که بازی دارای بخش داستانی هم هست که از هلال حاصل خیز شروع می شود و تا جنگ جهانی دوم و بعد از آن ادامه دارد!

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک DomiNations اندروید :

* انتخاب ملت خود از میان بریتانیا، روم، چین، آلمان، فرانسه، ژاپن و یونان

* انتخاب فرمانرواهای معروف اسکندر کبیر، کلئوپاترا و ناپلئون برای جنگ

* افزایش شهرت خود با ساخت عجایب هفتگانه جهان با اهرام و مجمسه ازادی

* پیوستن به یک اتحاد و همکاری برای شکست دشمنان سراسر جهان

* بازی در حالت داستانی از هلال حاصل خیز تا جنگ جهانی دوم و بعد از آن

* گرافیک HD، طراحی منحصر به فرد انیمیشن ها به همراه صداگذاری مهیج

بازی DomiNations هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در 98اندروید مثل همیشه آن را برای اولین بار حضور شما دوستداران بازی های استراتژیک معرفی نموده ایم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب ان را به صورت رایگان دریافت نمایید. البته تصاویری از بازی و تریلر نیز قابل مشاهده و دانلود است.

توجه داشته باشید که : بازی DomiNations اینترنتی و آنلاین است – برای اجرای بازی اینترنت مورد نیاز می باشد.

تغییرات نسخه ی V1.3.63 :

* Nations and Wonders تغییر داده شده است

* استفاده از انقلاب برای کشور جدید در قرون وسطی

* اضافه شدن ویزگی های جدید و عالی

* بهینه سازی های مختلف + رفع باگ ها و مشکلات بازی

 

دانلود DomiNations - بازی "سلطنت" اندروید + دیتا

 

admin بازدید : 235 1394/02/27 نظرات (0)

FarmVille: Harvest Swap v1.0.693 + Mod – بازی پازل “دهکده کشاورزی: مزرعه میوه” اندروید – بدون دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود به صورت جداگانه

FarmVille: Harvest Swap بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های پازل برای دستگاه های اندرویدی است که توسط استودیوی Zynga (یکی از معروف ترین سازنده های بازی های مختلف کشاورزی) عرضه شده است و تا به این لحظه میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است. در این بازی هدف شما حل پازل های مختلف برای برداشت محصولات مختلف کشاوری است! بازی شامل ده ها فصل متنوع و دوست داشتنی است که در هر فصل یک چالش جدید و محصولات مختلف وجود دارد! بازی همانند دیگر بازی های سبک جور کردنی است که در اینجا با میوه های مختلف سر و کار دارید و می بایستی با قرار دادن میوه های شبیه هم در کنار یکدیگر سطوح را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. گرافیک عالی، پخش موسیقی ارامش بخش، طراحی زیبای آیتم ها و میوه ها، کنترلرهای لمسی عالی و … همگی در بازی FarmVille: Harvest Swap دست به دست هم داده اند تا یک بازی متفاوت پازلی را تجربه کنید.

برخی از ویژگی های بازی پازل FarmVille: Harvest Swap اندروید:

* قرار دادن میوه های مشابه کنار یکدیگر برای پیش بردن سطوح

* شامل انواع میوه های زیبا ذرت، سیب، توت فرنگی، هندوانه و غیره

* انواع دستاوردهای مختلف در سطوح برای افزایش هیجان بازی

* شامل صدها مرحله ی مختلف و متنوع برای آنلاک کردن توسط شما

* طراحی فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی و موسیقی هیجان انگیز

بازی FarmVille: Harvest Swap هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ است که ما در 98اندروید جدیدترین و اخرین نسخه ان را به همراه نسخه مود برای دانلود قرار داده ایم که قادر خواهید بود به رایگان از ادامه مطلب ان را دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که: در نسخه ی مود از بازی ؛ کریستال ها را خرج کنید تا افزایش یابند!

تغییرات نسخه ی v1.0.693 :

* اضافه شدن مرحله های جدید

* رفع باگ ها و مشکلات بازی

 

دانلود FarmVille: Harvest Swap - بازی پازل مزرعه اندروید + مود

 

 

admin بازدید : 115 1394/02/25 نظرات (0)

Bike Rivals v1.5.1 + Mod – جدیدترین ورژن بازی کم حجم موتورسواری Bike Rivals اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود/آنلاک

Bike Rivals بازی سرگرم کننده و هیجان انگیز موتورسواری از Miniclip.com برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و تا به این لحظه +۱۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و از پردانلودترین بازی های دسته بندی Racing به شمار می رود. در این بازی شما بر انواع موتورهای مختلف سوار می شوید و در مکان های متنوع به موتورسواری مشغول می شوید! بازی صدها مرحله ی چالش برانگیز را شامل می شود که مراحل ابتدایی به نوعی آموزش محسوب میشوند و راحت هستند اما با بالاترین سطوح، چنان به چالش کشیده خواهید شد که متوجه گذشت زمان نمی شوید. به طور کلی بازی Bike Rivals بر اساس قوانین فیزیک طراحی شده است و در ان با غفلت توسط شما به مانع های موجود برخورد می کنید و … . امکان بازی به صورت مولتی پلیر با دوستان نیز در بازی فراهم شده است که می توانید با دوستانتان مشغول شوید.

برخی از ویژگی های بازی موتورسواری Bike Rivals اندروید :

* شامل صدها مرحله ی چالش برانگیز

* انواع موتورهای مختلف برای باز کردن

* انواع شخصیت های دوست داشتنی

* انواع دستاوردها برای بدست اوردن

* بازی به صورت چند نفره با دوستان

* طراحی منحصر به فرد با گرافیک خوب

بازی Bike Rivals با امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ از پرطرفدارترین بازی های موتورسواری اندروید به شمار می رود که ما امروز در 98اندرویدجدیدترین و آخرین نسخه ان را به همراه نسخه مود به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید با مراجعه به ادامه مطلی ان را به رایگان دانلود نمایید.

توجه داشته باشید که : در نسخه مود از بازی Bike Rivals ؛ تمامی دوچرخه ها باز شده اند.

تغییرات نسخه ی v1.5.1 :

* daily mini-game برای امتحان شانس خود

* بهینه سازی های مختلف و رفع اشکالات

 

دانلود Bike Rivals - بازی موتورسواری اندروید + مود

 

 

admin بازدید : 61 1394/02/21 نظرات (0)

Rescue Me – The Lost World v1.06 – بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده نجات جیمی از استودیوی Pocket Scientists برای اندروید با یک فایل نصبی ۴۱ مگابایتی

Rescue Me – The Lost World بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های ماجراجویی از استودیوی بازیسازی Pocket Scientists برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده است. بازی به صورت مقابل در پلی استور عرضه شده است : “جیمی در پی ماجراجویی آخر خود وارد دنیایی اسرار آمیز می شود که سرزمینی ثروتمند و سرسبز بوده اما در پی این دنیای پر زرق و برق باطنی شیطانی وجود دارد که هرکس که وارد آن میشود را از بین می برد! شما می بایست به جیمی برای نجات خود کمک کنید تا از چالش های پیش رو بگریزد.” شما می بایستی با استفاده از انگشت خود دست این شخصیت زیبا و ناز را بگیرید و از سقوط او به زمین جلوگیری به عمل اورید و جان او را نجات دهید! در این بازی شما باید این شخصیت ها را از مناطق مختلفی از جمله شهرهای شلوغ، جنگل ها، غارهای زیر زمینی و خرابه های مرموز نجات دهید و با افزایش امتیاز و سکه های مختلف ایتم های جدید را باز کنید و هیجان بازی را دو چندان گردانید.

برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی Rescue Me – The Lost World اندروید :

* نجات جیمی از افتادن و گرفتن دست او و بردن به مکان امن

* بازی و ماجراجویی در انواع محیط ها و مکان ها

* شامل انواع تله های مختلف برای افتادن شما

* جمع آوری سکه ها برای باز کردن آیتم های موجود

* به اشتراک گذاشتن موفقیت های خود در فیسبوک

* کنترل بصری برای گرفتن و کشیدن آسان به منطقه امن

* گرافیک رنگارنگ اچ دی به همراه صداگذاری مهیج

بازی Rescue Me – The Lost World را ما امروز در 98اندرویدد به درخواست کاربران برای دانلود قرار داده ایم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب ان را به رایگان دانلود کنید. این بازی علی رغم گرافیک اچ دی و گیم پلی اعتیاداور دارای حجم کمی معادل ۴۱ مگابایت است و به صورت افلاین و بدون نیاز به اینترنت اجرا می شود.

تغییرات نسخه ی v1.06 :

* رفع باگ ها و مشکلات مربوط به نسخه ی اول.

 

دانلود Rescue Me - The Lost World - بازی نجات از دنیای گمشده اندروید!

 

 

admin بازدید : 97 1394/02/19 نظرات (0)

Juice Cubes v1.25.15 + Mod – بازی پازل و سرگرم کننده “مکعب های میوه ای” اندروید – بدون دیتا
نسخه معمولی + نسخه ی مود با طلای بی نهایت به صورت جداگانه

Juice Cubes – مکعب های میوه ای بازی جدید با طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی از استودیوی معروف Rovio Stars Ltd خالق بازی های مشهور پرندگان خشمگین برای دستگاه های اندرویدی است که تا به این لحظه +۵۰.۰۰۰.۰۰۰ بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از پردانلود ترین بازی های پازل به شمار می رود! در این بازی شما با کشیدن انگست خود برروی میوه های مشابه و کنار هم قرار دادن آن ها اقدام به حذف ان ها می کنید و در نتیجه علاوه بر دریافت امتیاز مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر می گذارید و ساعت ها خود را مشغول حذف مکعب های میوه ای می نمایید! بیش از ۴۵۰ سطح واقعا هیجان انگیز و متنوع در بازی انتظار شما را می کشند به گونه ای که هرچه بازی کنید تمام نمیشود! اگر به بازیهای پازل اندرویدی علاقه دارید پیشنهاد ما به شما بازی کمپانی رویو با نام Juice Cubes است که با طراحی منحصر به فردش شما را مجذوب خودش خواهد نمود.

برخی از ویژگی های بازی پازل Juice Cubes اندروید :

* شامل +۴۵۰ سطح بسیار زیبا و متنوع

* اتصال میوه های همرنگ برای تشکسل انفجار میوه ای!

* بازی در انواع مکان های مختلف همچون بهشت گرمسیری آفتابی

* استفاده از انواع میوه های خوشمزه در طراحی بازی

* صداگذاری واقعا مهیج در حین بازی و یا منفجر شدن میوه ها

* طراحی منحصر به فرد با گرافیک دوست داشتنی

بازی Juice Cubes هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ است که ما در 98اندروید جدیدترین و آخرین نسخه منتشر شده ان را به همراه نسخه مود به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب ان را با یک کلیک دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v1.25.15 :

* رفع باگ ها و مشکلات بازی

 

دانلود Juice Cubes - بازی پازل معکب میوه ای اندروید + مود

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 304
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 1,184
  • بازدید سال : 20,598
  • بازدید کلی : 122,077