loading...
98 اندروید بروزترین سایت دانلود نرم افزار اندروید
admin بازدید : 62 1394/02/31 نظرات (0)

Jewel Tree: Match It HD Full v1.0 – بازی پازل فوق العاده زیبا از نوع جورکردنی برای اندروید همراه دیتا
نسخه پولی، فول و پرمیوم بازی با قیمت ۴.۶۲ دلار در گوگل پلی و رایگان در 98اندروید

Jewel Tree: Match It HD Full بازی جدید و سرگرم کننده با گیم پلی اعتیادآور در سبک بازی های پازل از استودیوی بازیسازی DikobrazGames برای دستگاه های اندرویدی است که با قیمت ۴.۶۲ دلار در گوگل پلی عرضه شده است و تصمیم بر این شد تا نسخه پرداخت شده و کامل ان که شامل تمامی سطوح می باشد را حضور شما کاربران دوستدار بازی های پازل از نوع جور کردنی معرفی نماییم. در این بازی شما می بایستی که با کنار همدیگر قرار دادن جواهرات همرنگ اقدام به حذف آن ها نمایید و سطوح را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. انواع بوسترها و دستاوردهای مختلف نیز در دسترس قرار میگیرند که باید با سرعت و دقت بالای خود ان را بدست اورید و با یک حرکت اقدام به حذف تعداد زیادی از جواهرات رنگی نمایید. به طور کلی امکان حذف جواهرات به دو صورت عمودی و افقی در بازی وجود دارد و اگر از علاقه مندان به بازی های پازل سبک Match هستید تحت هیچ شرایطی Jewel Tree: Match It HD Full را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی پازل Jewel Tree: Match It HD Full اندروید:

* حذف جواهرات همرنگ با کنار همدیگر قرار دادن ان ها

* شامل +۹۰ مرحله ی واقعا چالش برانگیز و متفاوت

* انواع بوسترها و دستاوردهای مختلف برای بدست اوردن

* انواع حالت های مختلف بازی با امکان انتخاب توسط شما

* گیم پلی واقعا چالش آور با صداگذاری مهیج و عالی

* گرافیک اچ دی با طراحی منحصر به فرد + کنترلر عالی

نسخه فول بازی Jewel Tree: Match It HD Full را ما امروز در 98اندروید به درخواست کاربران عریز حضور شما دوستداران بازی های پازل معرفی می کنیم که برروی دستگاهتان به صورت آفلاین و بدون نیاز به اتصال اینترنت اجرا می شود. برای مشاهده تصاویری از بازی و دانلود با ما همراه باشید …

تغییرات نسخه ی v1.0 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی.

 

دانلود Jewel Tree: Match It HD Full - بازی پازل درخت جواهر اندروید + دیتا

 

 

admin بازدید : 36 1394/02/30 نظرات (0)

Ball Alien v1.0.2 – بازی سرگرم کننده و متفاوت توپ بیگانه اندروید همراه دیتا
تست شده با اجرای آفلاین

Ball Alien – توپ بیگانه بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازی های پازل از استودیوی بازیسازی Bouland برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت ۱۰۰% رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و هزاران بار توسط کاربران اندرویدی ۲۶۳ کشور مختلف جهان دریافت شده است. این بازی که به صورت کاملا سه بعدی (۳D) با گرافیک اچ دی طراحی شده است و شما را به هدایت توپ در مدارهای مختلف دعوت می نماید! از طریق دکمه های لمسی سمت راست اقدام به هدایت توپ در مسیرهای مختلف نمایید و علاوه بر جمع آوری دستاوردهای قرار داده شده در قسمت های مختلف، سطوح را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. بازی صدها مرحله ی چالش برانگیز در فضا را شامل می شود که علاوه بر هدایت توپ باید پازل ها را حل نمایید. گرافیک اچ دی، طراحی سه بعدی، گیم پلی اعتیاداور و پخش صدای مهیج در بازی Ball Alien دست به دست هم داده اند تا یک بازی پازل هیجان آور را تجربه نمایید.

برخی از ویژگی های بازی پازل Ball Alien اندروید:

* گیم پلی کلاسیک با فضای عمیق

* گرافیک مدرن با فیزیک واقع گرایانه

* بازی در مکان های مختلف و متنوع

* کنترلرهای لمسی بسیار عالی

* صد در صد رایگان و بدون تبلیغات

بازی Ball Alien هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ است که ما در 98اندروید اولین نسخه ان را به همراه فایل دیتا برای دانلود قرار داده ایم که برروی چمدین گوشی مختلف تست شده و بدون نیاز به اینترنت و کاملا آفلاین اجرا می شود. برای مشاهده تصاویری از بازی و دانلود با ما همراه باشید …

تغییرات نسخه ی v1.0.2 :

* انتشار نسخه ی اول بازی در گوگل پلی.

 

دانلود Ball Alien - بازی پازل توپ بیگانه اندروید + دیتا

 

admin بازدید : 45 1394/02/29 نظرات (0)

Languinis: Match and Spell v1.55 + Mod – بازی پازل فوق العاده زیبا و سرگرم کننده اندروید همراه دیتا + تریلر – آفلاین
نسخه معمولی + نسخه مود با طلای بی نهایت
امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ با هزاران رای در گوگل پلی

Languinis: Match and Spell یکی از ززیباترین، محبوب ترین و سرگرم کننده ترین بازی های پازل برای دستگاه های اندرویدی است که توسط استودیوی بازیسازی Tilting Point Spotlight به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده است و پس از تست و اطمینان از سالم بودن تصمیم بر این شد تا در اسرع وقت و برای اولین بار ان را حضور شما دوستداران بازی های فکری و پازل معرفی نماییم. Languinis های دوست داشتنی به کمک شما برای شکست دادن پادشاه ققنوس ها نیاز دارند! پادشاه ققنوس ان ها را اسیر کرده و برای ازادی و شکست دادن ان ها به شما نیاز دارند و شما باید با حل پازل های مختلف و پیش بردن سطوح ان ها را نجات دهید! کمک کردن شما به ان ها با حل پازل های سرگرم کننده مهیا می شود به گونه ای که در ۵۰ مرحله ی متنوع باید سنگ های رنگارنگ و زیبای قیمتی را کنار همدیگر قرار داده و اقدام به حذف ان ها نمایید. انواع دستاوردهای مختلف نیز برای افزایش هیجان بازی در اختیار شما قرار داده می شود که می توانید ان ها را با دقت و سرعت بالای خودتان از آن خود نمایید. گرافیک اچ دی، طراحی منحصر به فرد، کنترلرهای لمسی عالی و پخش موسیقی های زیبا همگی باعث شده است که تمامی کاربرانی که بازی را از گوگل پلی دریافت نموده اند از سازنده تقدیر و تشکر به عمل بیاورند و از بازی به عنوان بهترین و اعتیاداورترین بازی پازل یاد کنند!

برخی از ویژگی های بازی پازل Languinis: Match and Spell اندروید:

* ترکیب رنگ ها و اسپل حروف برای پیش بردن سطوح

* شامل انواع شخصیت های مختلف و دوست داشتنی

بازی در ۱۲ جزیره مختلف با ۵۰ سطح واقعا چالش برانگیز

* انواع بوسترها و قدرت های یو پی اس برای افزایش هیجان

* ساده برای یا گرفتن و سخت برای حرفه ای شدت

* گرافیک خیره کننده و شخصیت های شایان ستایش

بازی Languinis: Match and Spell هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ می باشد که ما در 98اندرویدجدیدترین و اخرین نسخه ان را به همراه نسخه مود و دیتا برای دانلود قرار داده ایم. شما می توانید ابتدا تصاویر و یا تریلری از بازی را مشاهده و در صورت تمایل اقدام به دانلود آن نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.55 :

* بهینه سازی های مختلف + رفع باگ ها

 

دانلود Languinis: Match and Spell - بازی پازل اندروید + مود/دیتا

 

 

admin بازدید : 62 1394/02/29 نظرات (0)

Houdini’s Castle HD (Full) v1.0 – بازی فکری، پازل و ماجراجویی قلعه هودینی اندروید همراه دیتا – آفلاین
نسخه فول و پولی با قیمت ۲.۹۹ دلار در گوگل پلی و رایگان در 98اندروید

The Great Unknown: Houdini’s Castle HD بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های پازل، فکری، ماجراجویی و اشیاء پنهان از استودیوی بازیسازی Dikobraz Games برای دستگاه های اندرویدی است که نسخه ۱ آن چند ساعت قبل با قیمت ۲.۹۹ دلار در گوگل پلی عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه پیش گام شویم و نسخه پولی و فول آن را حضور شما دوستداران بازی های فکری معرفی نماییم! داستان بازی از این قرار است که در مسیر بازگشت از ماه عسل هواپیما سقوط می کند و در این میان همسر شما گم می شود! هم اکنون شما در نقش شخصیت اصلی بازی قرار می گیرید که می بایستی برای نجات و پیدا کردن همسر خود ماجراجویی جدید در جزیره ای مرموز را آغاز نمایید. ماجراجویی شما از قلعه هودینی اغاز می شود و …! گرافیک اچ دی، موسیقی واقعا زیبا و هیجان آور، کنترلرهای لمسی و دستان عالی بازی Houdini’s Castle HD بدون شک تجربه یکی از بهترین بازی های فکری را برایتان به ارمغان خواهد اورد.

برخی از ویژگی های بازی فکری و ماجرایی Houdini’s Castle HD اندروید:

* شروع یک ماجراجویی فوق العاده زیبا برای پیدا کردن همسر خود

* ماجراجویی در ۶۰ محیط و مکان واقع حیرت انگیز و مختلف

* ۲ حالت مختلف جست و جو و +۳۰۰ آیتم برای پیدا کردن

* ده ها مورد از مینی گیم های چالش برانگیز و متنوع برای حل

* دارا بودن یک داستان فوق العاده زیبای تاریخی

* طراحی اچ دی، صداگذاری مهیج + کنترلرهای لمسی عالی

نسخه ی فول و پولی بازی Houdini’s Castle HD را ما امروز در 98اندروید به همراه دیتا به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب ان را با لینک مستقیم دریافت نمایید. البته تصاویری از بازی نیز در ادامه مطلب قابل مشاهده است که می توانید قبل از دانلود ان ها را نظاره گر شوید …

تغییرات نسخه ی v1.0 :

* انتشار نسخه ی اول بازی در گوگل پلی.

 

دانلود Houdini's Castle HD Full - بازی فکری قلعه هودینی اندروید + دیتا

 

admin بازدید : 235 1394/02/27 نظرات (0)

FarmVille: Harvest Swap v1.0.693 + Mod – بازی پازل “دهکده کشاورزی: مزرعه میوه” اندروید – بدون دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود به صورت جداگانه

FarmVille: Harvest Swap بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های پازل برای دستگاه های اندرویدی است که توسط استودیوی Zynga (یکی از معروف ترین سازنده های بازی های مختلف کشاورزی) عرضه شده است و تا به این لحظه میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است. در این بازی هدف شما حل پازل های مختلف برای برداشت محصولات مختلف کشاوری است! بازی شامل ده ها فصل متنوع و دوست داشتنی است که در هر فصل یک چالش جدید و محصولات مختلف وجود دارد! بازی همانند دیگر بازی های سبک جور کردنی است که در اینجا با میوه های مختلف سر و کار دارید و می بایستی با قرار دادن میوه های شبیه هم در کنار یکدیگر سطوح را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. گرافیک عالی، پخش موسیقی ارامش بخش، طراحی زیبای آیتم ها و میوه ها، کنترلرهای لمسی عالی و … همگی در بازی FarmVille: Harvest Swap دست به دست هم داده اند تا یک بازی متفاوت پازلی را تجربه کنید.

برخی از ویژگی های بازی پازل FarmVille: Harvest Swap اندروید:

* قرار دادن میوه های مشابه کنار یکدیگر برای پیش بردن سطوح

* شامل انواع میوه های زیبا ذرت، سیب، توت فرنگی، هندوانه و غیره

* انواع دستاوردهای مختلف در سطوح برای افزایش هیجان بازی

* شامل صدها مرحله ی مختلف و متنوع برای آنلاک کردن توسط شما

* طراحی فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی و موسیقی هیجان انگیز

بازی FarmVille: Harvest Swap هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ است که ما در 98اندروید جدیدترین و اخرین نسخه ان را به همراه نسخه مود برای دانلود قرار داده ایم که قادر خواهید بود به رایگان از ادامه مطلب ان را دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که: در نسخه ی مود از بازی ؛ کریستال ها را خرج کنید تا افزایش یابند!

تغییرات نسخه ی v1.0.693 :

* اضافه شدن مرحله های جدید

* رفع باگ ها و مشکلات بازی

 

دانلود FarmVille: Harvest Swap - بازی پازل مزرعه اندروید + مود

 

 

admin بازدید : 97 1394/02/19 نظرات (0)

Juice Cubes v1.25.15 + Mod – بازی پازل و سرگرم کننده “مکعب های میوه ای” اندروید – بدون دیتا
نسخه معمولی + نسخه ی مود با طلای بی نهایت به صورت جداگانه

Juice Cubes – مکعب های میوه ای بازی جدید با طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی از استودیوی معروف Rovio Stars Ltd خالق بازی های مشهور پرندگان خشمگین برای دستگاه های اندرویدی است که تا به این لحظه +۵۰.۰۰۰.۰۰۰ بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از پردانلود ترین بازی های پازل به شمار می رود! در این بازی شما با کشیدن انگست خود برروی میوه های مشابه و کنار هم قرار دادن آن ها اقدام به حذف ان ها می کنید و در نتیجه علاوه بر دریافت امتیاز مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر می گذارید و ساعت ها خود را مشغول حذف مکعب های میوه ای می نمایید! بیش از ۴۵۰ سطح واقعا هیجان انگیز و متنوع در بازی انتظار شما را می کشند به گونه ای که هرچه بازی کنید تمام نمیشود! اگر به بازیهای پازل اندرویدی علاقه دارید پیشنهاد ما به شما بازی کمپانی رویو با نام Juice Cubes است که با طراحی منحصر به فردش شما را مجذوب خودش خواهد نمود.

برخی از ویژگی های بازی پازل Juice Cubes اندروید :

* شامل +۴۵۰ سطح بسیار زیبا و متنوع

* اتصال میوه های همرنگ برای تشکسل انفجار میوه ای!

* بازی در انواع مکان های مختلف همچون بهشت گرمسیری آفتابی

* استفاده از انواع میوه های خوشمزه در طراحی بازی

* صداگذاری واقعا مهیج در حین بازی و یا منفجر شدن میوه ها

* طراحی منحصر به فرد با گرافیک دوست داشتنی

بازی Juice Cubes هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ است که ما در 98اندروید جدیدترین و آخرین نسخه منتشر شده ان را به همراه نسخه مود به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب ان را با یک کلیک دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v1.25.15 :

* رفع باگ ها و مشکلات بازی

 

دانلود Juice Cubes - بازی پازل معکب میوه ای اندروید + مود

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 304
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 615
  • بازدید ماه : 1,108
  • بازدید سال : 20,522
  • بازدید کلی : 122,001