loading...
98 اندروید بروزترین سایت دانلود نرم افزار اندروید
admin بازدید : 58 1394/04/05 نظرات (0)

  Boom Beach 22.70 – جدیدترین و آخرین ورژن بازی معروف بوم بیچ اندروید  – محصول Supercell
آپدیت جدید اختیاری برای اولین بار در سطح وب و همزمان با انتشار
فایل نصبی و دیتا به صورت جداگانه

Boom Beach – ساحل بوم یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های استراتژیکی از استودیوی بازبسازی معروف Supercell خالق بازی معروف و پرطرفدار کلش آف کلنز (Clash of Clans) است که بالاخره پس از مدت ها انتشار نسخه ی اندرویدی آن به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی در دسترس عموم کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار داده شد! در این بازی بسیار زیبا شما تعدادی سرباز و قایق در اختیار دارید و می بایستی که با استفاده از مهمات و نیروهای خود جزیره های دشمنان را تسخیر کرده و برده ها را آزاد نمایید و منابع دشمن را به غارت ببرید! شما می توانید به مرور زمان لشکر خود را بزرگ و بزرگتر کنید و همچنین سلاح های اعضا را ارتقاء دهید و تجربه ی بهترین بازی استراتژیکی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

گرافیک این بازی دقیقا همانند بازی معروف و نام آشنای Clash of Clans است و هم چنان شاهد سرباز های کارتونی دوست داشتنی هستیم که این بازی فوق العاده زیبا را به همه کاربران اندرویدی پیشنهاد می دهیم!

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Boom Beach اندروید :

بازی در دنیایی بزرگ پر از دشمنان و گنجینه های مختلف

* نبرد با هزاران بازیکن در سراسر دنیا و تصرف منابع آن ها

* ساختمان ها، منابع و سرباز های متنوع و فراوان برای استفاده در نبرد

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری عالی

بازی Boom Beach هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما امروز در 98اندروید نسخه سالم ان را برای اولین بار به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم از آن لذت ببرید!

توجه داشته باشید که : در صورت منتشر شدن نسخه ی جدید بازی ؛ نسخه قبل از کار می افتد و به ناچار باید به نسخه جدید آپدیت کنید. این صفحه از 98اندروید را مدنظر داشته باشید و جدیدترین نسخه ی بازی را در سریع ترین زمان ممکن در این صفحه مشاهده کنید! :)

تغییرات نسخه ی v22.70:

* رفع باگ ها و مشکلات بازی.

تغییرات نسخه ی v22.62:

* Save multiple base layouts (جدید)
*  امکان اشتراک گذاری اتک ها و دفاع ها با نیروی کار خود
* رفع باگ های medic، warrior و دیگر موارد
* بهبود گرافیک بازی و گیم پلی – ارتقا سطح گرافیک ساختمان ها و غیره

 

 

دانلود Boom Beach - بازی استراتژیک ساحل بوم اندروید!

 

 

admin بازدید : 49 1394/03/24 نظرات (0)

Modern Air Combat: Infinity v1.1.0 – بازی خارق العاده مبارزات هوایی: شدید آندروید همراه دیتا
یک بازی آنلاین نبرد هوایی با گرافیک کنسولی !
تست شده – پیشنهاد ویژه

Modern Air Combat: Infinity بازی جدید، فوق العاده گرافیکی و مهیج از استودیوی بازیسازی Ten Minutes برای دستگاه های اندرویدی است که در آن شما باید در نقش سرنشین نواع جت های هوایی جنگنده به نبرد با دیگر کاربران سراسر جهان بپردازید و برای تبدیل شدن به قهرمان آسمان ها تلاش کنید! ۴ حالت مختلف Career، Survival، Versus و Mission برای انتخاب و مشغول شدن وجود دارد که شما می توانید به دلخواه یک مورد را انتخاب و ساعت ها مشعول شوید. در حالت Career یا حرفه ای شما با مجموعه ای از ماموریت های مباره ای مواجهید ؛ در حالت Survival شما در مقابل امواج بی پایانی از دشمنان باید مهارت های خلبانی خود را محک بزنید ؛ در حالت Versus می توانید به صورت آنلاین با دوستان خود از سراسر جهان به نبرد بپردازید و در حالت آخری یعنی Mission طیف گسترده ای از ماموریت ها برای دریافت امتیاز و پاداش انتظار شما را می کشند! اگر از علاقه مندان به بازی های هوایی و نبردهای آسمانی هستید به هیچ وجه Modern Air Combat: Infinity را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی Modern Air Combat: Infinity اندروید:

* +۵۰ ناوگان هوایی واقعی طراحی شده بر اساس نمونه واقعی

* +۱۶ تکنولوژی منحصر به فرد برای بروزرسانی ناوگان هوایی خود

* سیستم سفارشی سازی تجهیزات: بال ها، موتور، نوپ و غیره

* کنترلرهای عالی شتاب سنج و Analog Virtual Pad برای انتخاب

* پشتیبانی از ۱۱ زبان زنده دنیا: انگلیسی، روسی، چینی و غیره

* گرافیک خیره کننده کنسولی طراحی شده به صورت ۳۶۰ درجه

بازی Modern Air Combat: Infinity هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما در 98اندروید جدیدترین و آخرین نسخه آن را برای دانلود قرار داده ایم. البته 98اندروید بازی Modern Air Combat: Infinity را برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی معرفی می کند که شما را مجذوب خودش خواهد نمود.

توجه داشته باشید که : بازی Modern Air Combat: Infinity آنلاین است و برای اجرا به اتصال اینترنت نیاز دارد.

تغییرات نسخه ی v1.1.0 :

* اضافه شدن سه هواپیمای جدید : J-7S Moonracer, D-12 Shura و R-22 Rampage

* افزایش لول ماکزیمم بازی به ۷۵

* ده ها بهینه سازی در بخش های مختلف

 

دانلود Modern Air Combat: Infinity - بازی مبارزات هوایی اندروید + دیتا

 

 

admin بازدید : 141 1394/03/19 نظرات (0)

Battle Alert – Red Uprising V4.6.70 – جدیدترین و آخرین ورژن بازی بتل آلرت اندروید

Battle Alert – هشدار نبرد یک بازی زیبا با گرافیک خوب و گیم پلی اعتیادآور در سبک بازی های نقش آفرینی و استراتژیک از Empire Game Studio مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به نبردهایی واقعا هیجان انگیز برای بدست آوردن آزادی دعوت می نماید! این بازی که حرفه ای ترین و پرطرفدارترین بازی جنگی (war) سال ۲۰۱۴ در گوگل پلی معرفی شده است تا به این لحظه بیش از ۱۰ میلیون بار توسط بازیکنان سراسر دنیا دریافت گردیده است! در این بازی وظیفه ی شماست که یک ارتش بزرگ و قوی را تشکیل دهید و برای از بین بردن دشمنان مختلف و پاک کردن آن ها از صحنه ی نبرد تلاش کنید.

اگر از علاقه مندان به بازی های نبرد جنگی هستید و دوست دارید یکی از بهترین بازی های نبرد نظامی را تجربه کنید پیشنهاد می دهیم بازی Battle Alert را همین الان دانلود و نصب کنید و در آن با سرعت بالا ادوات جنگی را ارتقا دهید، ساختمان های مختلفی را بسازید، یک ارتش گسترده از سربازان را تشکیل داده و بر همه ی دشمنان فایق آیید!

برخی از ویژگی های بازی نقش آفرینی Battle Alert اندروید :

* طراحی واقعی و عالی شخصیت ها، سلاح ها، ادوات جنگی و غیره

* در اختیار قرار دادن بیش از ۲۰ نوع ادوات جنگی تانک ها، هواپیماها و …

* شامل ۶۹ سناریوی بسیار هیجان انگیز برای رسیدن شما به آزادی کامل!

* باز کردن انواع سلا حای جدید و مدرن، ارتقای ساختمان ها و …

* دارا بودن گرافیک و کیفیت عالی نسبت به حجم کم خود + صداگذاری مهیج

بازی Battle Alert هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در 98اندروید جدیدترین نسخه ی آن را برای شما قرار داده ایم و می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب آن را با یک کلیک دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که : برای بازی کردن اتصال اینترنت مورد نیاز است و این اتصال می تواند از طریق سیمکارت های ایرانسل، همراه اول و رایتل نیز صورت بپذیرد.

تغییرات نسخه ی v4.6.70:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Battle Alert - بازی استراتژیک جنگ جهانی دوم اندروید

 

 

 

admin بازدید : 59 1394/03/19 نظرات (0)

Soccer Stars – ستاره های فوتبال یک بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار در سبک بازی های ورزشی و فوتبال از Miniclip.com مخصوص سیستم عامل اندروید است که به صورت کاملا رایگان عرضه شده و با میلیون ها بازیکن از سراسر جهان از برترین و محبوب ترین بازی های اندرویدی به شمار می رود! در این بازی شما می توانید رقیب خودتان را از میان میلیون ها بازیکن از سراسر دنیا برای تجربه ی بک بازی فوتبال رومیزی هیجان انگیز دعوت کنید! اگر دوست دارید که به عنوان یک بازیکن معروف شناخه شوید پس همین الان بازی را دانلود، نصب و اجرا کنید و در آن توپ را با قدرت بسیار بالا و جهت مناسب هدف گرفته و به حریف خود گل بزنید!

شما می توانید به روش های مختلفی به بازی کردن سرگرم شوید یکی اینکه به صورت چند نفره با دیگر بازیکنان جهانی و از طریق اینترنت به رقابت و یا در مقابل دوست خود به مسابقه بپردازید و یا به صورت یک نفره و آفلاین به جمع آوری و سفارشی سازی تیم های مختلف مشغول شوید!

برخی از ویژگی های بازی فوتبال Soccer Stars اندروید :

* مسابقات آنلاین در برابر میلیون ها بازیکن از سراسر جهان

* بازی در برابر دوستان، آشنایان و یا خانواده ی خود در هر مکان

* جمع آوری کاپ ها و تیم های مختلف برای تجربه یک بازی فوتبال عالی

* امکان وارد کردن دوستان از شبکه های اجتماعی فیسبوک و گوگل +

* گیم پلی ساده و سرگرم کننده به همراه یک فیزیک شگفت انگیز

بازی Soccer Stars هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ است که ما امروز در 98اندروید نسخه ی جدید ان را معرفی و در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد.

توجه داشته باشید که : در بازی Soccer Stars می توانید به دو صورت آفلاین و آنلاین بازی کنید و برای انلاین بازی کردن اتصال اینترنت مورد نیاز است.

تغییرات نسخه ی v2.0.1:

* اضافه شدن ویزگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Soccer Stars - بازی ستاره های فوتبال اندروید!

 

 

admin بازدید : 49 1394/03/13 نظرات (0)

Maritime Kingdom v1.1.51 – بازی استراتژی فوق العاده زیبا و متفاوت “امپراطوری دریا” اندروید همراه دیتا – تست شده و آفلاین
یک بازی جدید از استودیوی GIGL خالق بازی های مشهوری چون جزیره بهشتی

Maritime Kingdom یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با طراحی منحصر به فرد و واقعا دلربا از استودیوی بازیسازی GIGL خالق بازی های مشهوری چون Cloud Raiders، Paradise Island، Cat Story و … برای دستگاه های اندرویدی است که چند ساعت قبل به رایگان در گوگل پلی عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم پیش قدم شویم و آن را در اسرع وقت حضور کاربران دوستدار بازی های استراتژیک معرفی نماییم. همانطور که از اسم بازی و عنوان نیز مشخص است با یک بازی دریایی مواجهید که در ان شما باید امپراطوری قدرتمند خود را در کنار دریا بنا کنید و علی رغم دفاع از شهر خود در برابر دشمنان غارتگر با فرستادن ناوگان به بخش های دیگر دارایی خود را افزایش دهید و به گسترش امپراطوری خودتان کمک نمایید. اگر به بازی های استرانژی اندرویدی علاقه مندید و دوست دارید که یکی از متفاوت ترین و بهترین های این سبک را تجربه کنید به هیج وجه بازیجدید Maritime Kingdom را از دست ندهید!

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Maritime Kingdom اندروید :

* شامل بیش از ۳۵۰ ماموریت چالش برانگیز

* بازی و ماجراجویی در ۴ جهان مختلف

یک امپراطوری بزرگ با بیش از ۴۰ نوع ساختمان

* ساخت ناوگان قدرتمند و ایجاد مسیرهای تجاری

تجارت بیش از ۳۰ منابع از جمله سنگهای قیمتی

دشمنان مهیب از جمله دزدان دریایی

* طراحی منحصر به فرد با گرافیک HD و عالی

بازی Maritime Kingdom هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در 98اندروید ان را به همراه فایل دیتا برای شما قرار داده ایم که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب به رایگان ان را دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که : بازی Maritime Kingdom به صورت آفلاین اجرا می شود و برای رقابت با دیگر کاربران سراسر جهان و به چالش کشاندن ان ها نیز می توانید اینترنت را وصل کنید و در اصل به دو صورت آفلاین و انلاین می توانید بای کنید.

تغییرات نسخه ی v1.1.51:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* بهینه سازی های متعدد و رفع باگ ها

 

دانلود Maritime Kingdom - بازی امپراطوری دریا اندروید + دیتا

 

 

admin بازدید : 78 1394/03/13 نظرات (0)

Paradise Island v3.2.1 – جدیدترین ورژن بازی جزیره بهشتی اندروید همراه دیتا – آخرین نسخه ی موجود در گوگل پلی
آپدیت جدید ژوئن ۲۰۱۵ به درخواست کاربران

Paradise Island از محبوب ترین و اعتیادآورترین بازی های استراتژیک اندروید می باشد که برای دوستداران دریا و ساحل طراحی شده است و در آن شما باید به ساخت جزیره پرداخته و کسب و کار برای خود راه بیندازید و به ثروتمند شدن خود کمک کنید و در نهایت توریست ها را به جزیره ی خود جذب کنید! شما می توانید با ایجاد مکان های مختلفی نظیر مراکز تفریحی، هتل ها، رستوران ها و دیسکو امپراطوری خود را گسترش داده و جزیره ی خود را به بهترین امپراطوری موجود تبدیل کنید! مهم ترین ویژگی که باعث فراگیر شدن این بازی گردیده است امکان مشارکت با دیگر کاربران جهانی و رقابت می باشد که باعث شده تا به این لحظه بیش از ۵۰ میلیون بازیکن ان را از گوگل پلی دریافت نمایند.

گیم پلی منحصر به فرد، صداگذاری مهیج و ویزگی های کم نظیر همگی در بازی Paradise Island دست به دست هم داده اند تا بهترین بازی استراتژی آنلاین را تجربه نمایید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Paradise Island اندروید:

* دارا بودن گرافیک عالی نسبت به حجم کم خود

* گیم پلی اعتیاد آور و جالب

* دارا بودن بیش از ۱۳۰ جایزه و دستاوردها

* در دسترس بودن امکانات ، تجهیزات ، دکوراسیون و گیاهان

* به اشتراک گذاری امتیاز و تجهیزات با دوستان خود

* زندگی کردن در جزیره ی خود هنگامی که بازی بسته شده باشد

بازی Paradise Island هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ است که ما جدیدترین ورژن ان را که همین الان عرضه شد را به عنوان اولین وبسایت ایرانی برایتان قرار داده ایم که شما می توانید برای مشاهده ی تصاویری از آن و دانلود جدیدترین نسخه از 98اندروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید!

توجه داشته باشید که :

۱ – بازی Paradise Island آنلاین و آفلاین است ولی برای رقابت با دیگر کاربران جهانی اتصال اینترنت مورد نیاز می باشد و با اینترنت سیمکارت ها نیز کار می کند.

۲ – برای دانلود جدیدترین نسخه ی بازی جزیره بهشتی این صفحه از 98اندروید را مد نظر داشته باشید چرا که ما در سریع ترین زمان ممکن نسخه ی جدید را قرار می دهیم.

 تغییرات نسخه ی v3.2.1.:

* اضافه شدن ویژگی های جدید و عالی

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

 

دانلود Paradise Island - بازی محبوب جزیره بهشتی اندروید + دیتا

 

 

  

admin بازدید : 45 1394/03/06 نظرات (0)

Necro Phase v1.0.0 – بازی اکشن جدید “نکرو فاز” اندروید همراه دیتا – آفلاین
امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ و قیمت ۱.۹۹ دلار در گوگل پلی – رایگان در 98اندروید

Necro Phase یک بازی جدید در سبک بازی های اکشن و زامبی از استودیوی بازیسازی Eclipse Element Studio برای دستگاه های اندرویدی است که با قیمت ۱.۹۹ دلار در گوگل پلی عرضه گردید و تصمیم بر این شد تا در اسرع وقت و همزمان با انتشار در گوگل پلی نسخه پولی و کامل ان را حضور شما دوستداران بازی های اکشن معرفی نماییم. داستان بازی از این قرار است که زامبی ها خیابان های کشور آمریکا را فرا گرفته اند و شما در نقش شخصیت اصلی بازی می بایست با در دست گرفتن سلاح های قدرتمند انها را یکی پس از دیگری نابود کنید و خیابان ها را از وجود زامبی ها پاک سازید. اگر از علاقه مندان به بازی های اکشن و زامبی هستید بدون شک Necro Phase شما را مجذوب خودش خواهد کرد چرا که گرافیک اچ دی، فضای فانتزی و ترسناک، صداگذاری مهیج و کنترلرهای لمسی عالی دست به دست هم داده اند تا یک بازی اکشن متفاوت آماده شود.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Necro Phase اندروید:

* بازی در فضای وحشتناک با زامبی های کلاسیک

* ۵ کارفرمای مختلف با توانایی های منحصر به فرد برای شکست دادن

* طیف گسترده از زامبی ها و دشمنان برای از بین بردن

* در دسترس قرار دادن انواع سلاح های مختلف همچون تفنگ ساچمه ای

* دارا بودن سیستم ارتقا تفنگ و آپگرید توانایی های شخصیت بازی

* حالت سرگرم کننده Arena Mode ؛ گرافیک اچ دی و کنترلر عالی

بازی Necro Phase هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ است که ما در 98اندروید اولین نسخه ان را به همراه فایل دیتا به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و به صورت آفلاین اجرا می شود. برای مشاهده تصاویری از بازی و تریلری از ان به همراه دانلود رایگان با ما همراه باشید…

توجه داشته باشید که : سازنده در گوگل پلی اعلام کرده که حداقل رم مورد نیاز برای اجرای بازی ۱.۵ گیگابایت می باشد.

تغییرات نسخه ی v1.0.0 :

* انتشار نسخه ی اول بازی در گوگل پلی.

 

دانلود Necro Phase - بازی اکشن نکرو فاز اندروید + دیتا

 

 

admin بازدید : 171 1394/03/06 نظرات (0)

Clash of Kings v1.0.92 – بازی پرطرفدار و فوق العاده “کلش آف کینگز” – یکی دیگر از محبوب ترین بازی های استراتژیکی اندروید!
بیش از ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ دریافت از گوگل پلی و امتیاز ۴.۳ از ۵.۰
آپدیت جدید ۵ خرداد ۱۳۹۴ همزمان با انتشار در گوگل پلی و برای اولین بار

Clash of Kings یکی دیگر از محبوب ترین، پردانلود ترین و پرطرفدارترین بازی های استراتژیکی طراحی شده شبیه بازی معروفکلش آف کلنز می باشد که توسط استودیوی بازیسازی Elex برای دو سیستم عامل آی او اس و آندروید عرضه شده و تا به این لحظه بیش از ۵۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است. در این بازی همااند دیگر بازی های استراتژیکی همچون کلش آف کلنز شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید، البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید و …! اگر به بازی های استراتژیکی علاقه دارید و بدنبال یکی از بهترین ها و پرطرفداترین های این سبک هستید به هیچ وجه Clash of Kings را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Clash of Kings اندروید :

* شرکت در جنگ های چند نفره ی آنلاین

* ساخت امپراطوری قدرتمند خود برای نبرد با دیگران

* جمع آوری منابع مختلف برای افزایش قدرت خود

* دفاع از امپراطوری با انواع ابزارها و سلاح های مختلف

* خرید انواع تجهیزات مختلف بزای افزایش مهارت

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج

بازی Clash of Kings هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در 98اندروید جدیدترین و اخرین نسخه ی عرضه شده ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید ان را با یک کلیک دریافت کنید.

توجه داشته باشید که :

۱ – همانطور که از عنوان پست و توضیحات مشخص است بازی Clash of Kings آنلاین است و برای اجرا به اینترنت نیاز دارد.

۲ – 98اندروید در اسرع وقت اخرین و جدیدترین نسخه (آپدیت) بازی Clash of Kings را در اختیار شما قرار می دهد، پس این صفحه از 98اندروید را فراموش نکنید!

۳ – احیانا اگر در بخش نظرات این پست همانند دیگر بازی های استراتژیک، نظراتی در مورد فروش حساب (اکانت) توسط بازدیدکننده ها ثبت شد 98اندروید در قبال آن ها هیچ مسئولیتی ندارد، لطفا در هنگام خرید دقت داشته باشید.

تغییرات نسخه ی v1.0.92:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* بهینه سازی سیستم تجهیزات، بهبود عملکرد و رفع باگ ها

 

دانلود Clash of Kings - بازی آنلاین نبرد پادشاهان اندروید + تریلر

 

 

admin بازدید : 54 1394/03/01 نظرات (0)

Dead Route v2.0.0 – بازی زامبی جاده مرده اندروید همراه فایل دیتا + تریلر – آفلاین
محصولی از کمپانی بازیسازی Glu Mobile

Dead Route – جاده مرده یک بازی جدید و بسیار هیجان انگیز در سبک بازی های اکشنِ حماسی و زامبی از استودیوی بازیسازی معروف Glu Mobile مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که نسخه ی اول آن چند ساعت پیش به صورت کاملا رایگان در مارکت اندروید (Google Play) در دسترس عموم کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار داده شد! در این بازی آخرالزمان شده و زامبی های تشنه به خون به خیابان های شهر هجوم آورده اند! شما در نقش انواع شخصیت های قدرتمند با در دست گرفتن سلاح هایی قدرتمند در جاده های شهر حرکت می کنید و می بایستی که همه ی زامبی های پیش رو را یکی پس از دیگری از بین ببرید و مراحل و ماموریت های بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و یکی از زیباترین بازی های سبک زامبی را تجربه کنید!

اگر به بازی های زامبی علاقه مندید و دوست دارید یکی از جدیدترین بازی های اچ دی زامبی را تجربه کنید ما به شما بازیDead Route را پیشنهاد می دهیم که با دارا بودن صداگذاری عالی، کنترلرهای ساده و ماموریت های زیاد ساعت ها شما را سرگرم می سازد.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Dead Route اندروید:

* تیراندازی و بازی در نقش چندین شخصیت مختلف با قدرت های منحصر به فرد

* امکان سفارشی سازی شخصیت های بازی با سلاح های منحصر به فرد

* بازی در انواع مکان های هیجان انگیز از جمله قبرستان، بزرگراه و خیابان های شهر

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری بسیار هیجان انگیز و عالی

بازی Dead Route هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ است که ما امروز در 98اندروید ان را به همراه نسخه ی مود شده با پول بی نهایت به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v2.0.0 :

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک

 

دانلود Dead Route - بازی اکشن جاده مرده اندروید + دیتا

 

admin بازدید : 326 1394/02/31 نظرات (0)

Farming PRO 2015 v1.2 – بازی شبیه ساز کشاورزی ۲۰۱۵ برای اندروید – بدون دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود با پول بی نهایت
درخواستی کاربران

Farming PRO 2015 بازی جدید و سرگرم کننده شبیه ساز کشاورزی از استودیوی بازیسازی Mageeks Apps & Games برای دستگاه های اندرویدی است که با قیمت ۱.۹۹ دلار در گوگل پلی عرضه شده است. چند مدت پیش سری ۲۰۱۴ بازی شبیه ساز کشاورزی را برای اندروید معرفی نمودیم که با استقبال کم نظیر شما روبرو گردید، به طوری که تا به این لحظه +۸۰ هزار بار از اینجا دریافت شده است. در نسخه ی Farming PRO 2015 شما به عنوان یک کشاورز با در دست داشتن انواع ابزارهای مختلف و ماشین آلات کشاورزی باید به کاشت و برداشت انواع محصولات مختلف مشغول شوید! با تراکتورهای مخصوص کاشت به کاشتن انواع بذرهای مختلف بپردازید، با کاموا گندم و دیگر محصولات را برداشت کنید، با کامیون ها محصولات برداشتی را به انبار انتقال دهید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. بیش از ۵۰ نوع مختلف از وسایل نقلیه و ابزارهای کشاورزی برای استفاده در اختیار شما قرار می گیرد و هدف کلی در بازی ایجاد بهترین و با ارزش ترین زمین کشاوری است.

برخی از ویژگی های بازی کشاورزی Farming PRO 2015 اندروید:

* یش از ۵۰ وسایل نقلیه و ابزار از جمله تراکتور، کامیون و غیره

* راه رفتن و یا رانندگی در اطراف مزرعه خود و اکتشاف نقشه ها

* کاشت و برداشت انواع محصولات ذرت، کلزا، گندم و یونجه و غیره

* فروش محصولات برداشتی با قیمت های مختلف با روند صعودی و نزولی

* طراحی کاملا سه بعدی، گرافیک مطلوب، صداگذاری عالی و کنترلرهای ساده

بازی Farming PRO 2015 را ما امروز در 98اندروید به درخواست کاربران به همراه نسخه مود با پول بی نهایت در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب ابتدا تصاویر و یا تریلری از بازی را مشاهده و در صورت تمایل اقدام به دانلود آن نمایید. با ما همراه شوید …

تغییرات نسخه ی v1.2 :

* رفع باگ ها و مشکلات بازی.

 

دانلود Farming PRO 2015 - بازی کشاورزی 2015 اندروید + مود

 

admin بازدید : 56 1394/02/29 نظرات (0)

Block Force – Cops N Robbers v2.1.1 – بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز تیراندازی پیکسلی اندروید همراه دیتا + تریلر آنلاین
درخواستی کاربران 98اندرویدی

بهتر است بدانید که بازی های پیکسلی یکی از محبوب ترین عناوین بازی های عرضه شده برای کشورهای اروپایی است و این سبک بازی در کشورهای اروپایی از پرطرفدارترین ها به شمار می رود و از این نوع بازی می توان به بازی معروف ماینکرافت اشاره کرد! پس از معرفی بازی های پیکسلی مختلف در سایت، اگر نوبتی هم باشد این این بار نوبت به بازی معروف و زیبای Block Force – Cops N Robbers می باشد که توسط استودیوی بازیسازی Riovox عرضه شده و در سبک اکشن طراحی شده است و به صورت آنلاین صورت می پذیرد! در این بازی انواع سلاج های مختلف در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید ساعت ها خود را سرگرم سازید! امکان بازی با دوستان و چند نفره در یک اتاق نیز فراهم شده است که شما قادر هستید با ۲۰ تن از دوستان خود در یک اتاق به صورت گروهی و چند نفره به مبارزات تفنگی مشغول شوید و یکی از زیباترین بازی های تیراندازی را تجربه نمایید. اگر از علاقه مندان به بازی معروف ماینکرافت، Pixel Gun 3D و … هستید ما به شما بازی زیبا و مهیج Block Force – Cops N Robbers را نیز پیشنهاد می دهیم که ساعت ها و روزها شما را به گوشی میخکوب خواهد نمود و مجذوب طراحی عالی آن خواهید شد.

برخی از ویژگی های بازی تیراندازی Block Force – Cops N Robbers اندروید:

* بازی بصورت آنلاین در ۵ منطقه (GLOBAL, US, EU, ASIA, JP)

* امکان جنگدین کاربران در یک اتاق به صورت چند نفره (تا ۲۰ نفر)

* ۵ حالت:  Death Match,Killing Competition, Stronghold, Explosion, Mutation

* سیستم قدرتمند دوستانه: ادد کردن دوستان و مبارزه با کاربران سراسر جهان

* سیستم قوی Skin Editor برای ایجاد و طراحی اسکین های موردنظر خود

* انواع آیتم های مختلف کلاه و … برای شخصی سازی شخصیت بازی

* طراحی عالی و بی نقص صداگذاری با پخش موسیقی های مختلف

* طراحی منحصر به فرد و عالی با افکت های ۳D پیکسلی

بازی Block Force – Cops N Robbers با میلیون ها دانلود از گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۰ از ۵.۰ است که ما در 98اندروید جدیدترین و اخرین نسخه ان را به صورت رایگان و به درخواست کاربران برای دانلود قرار داده ایم. برای مشاهده تصاویری از بازی و دریافت با ما همراه باشید..

توجه داشته باشید که: بازی Block Force – Cops N Robbers اینترنتی و آنلاین است و برای بازی کردن ابتدا باید از داخل بازی حساب بسازید و سپس مشغول بازی شوید.

تغییرات نسخه ی v2.1.1 :

* اضافه شدن حالت جدید : Hunting Mode

* طراحی مجدد weapon equipment system

* بهینه سازی ها و رفع باگ های بازی

 

دانلود Block Force - Cops N Robbers - بازی تیراندازی پیکسلی اندروید + دیتا

 

admin بازدید : 58 1394/02/28 نظرات (0)

DomiNations v1.3.63 – بازی فوق العاده زیبای “سلطنت” اندروید همراه دیتا – آنلاین
پیشنهاد ویژه 98اندروید به تمامی کاربران دوستدار بازی های استراتژیکی !
آپــدیــت جــدیــد ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

DomiNations به فارسی (سلطنت، فرمانروایی) یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های استراتژیک از استودیوی بازیسازی NEXON M Inc برای دستگاه های اندرویدی است که شاهد عرضه شدن رایگان آن در پلی استور بودیم و تصمیم گرفتیم مثل همیشه پیش قدم شویم و برای اولین بار ان را حضور شما دوستداران بازی های استراتژی معرفی نماییم. این بازی مبتنی بر ساخت و ساز طراحی شده است و در آن شما می بایستی که یکی از ملت های بزرگ دنیا را از میان بریتانیا، روم، چین، آلمان، فرانسه، ژاپن و یونان را انتخاب کرده و آن را به برترین امپراطوری دنیا تبدیل کنید! محدوده‌ی زمانی بازی فوق به گستردگی تاریخ بشریت است! جایی که بازیکن باید در دنیا گشته و اقدام به ساخت عجایب هفت‌گانه نماید! شخصیت‌های مهم تاریخ، از جمله اسکندر کبیر، کلئوپاترا و ناپلئون حضور دارند و در برهه های مهم تاریخی خود به مبارزه می پردازند. همچنین شما قادر خواهید بود تا بیش از ۱۰۰ سازه ی قابل ارتقای منحصر به فرد بسازید و تمدن خود را گسترش دهید. شما می بایستی که غذا و پول خود را مدیریت کنند و در عین حال نیروهای خود را برای غلبه بر همسایگان و گسترش قلمرو تحت حکومت پرورش دهد! البته ناگفته نماند که بازی دارای بخش داستانی هم هست که از هلال حاصل خیز شروع می شود و تا جنگ جهانی دوم و بعد از آن ادامه دارد!

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک DomiNations اندروید :

* انتخاب ملت خود از میان بریتانیا، روم، چین، آلمان، فرانسه، ژاپن و یونان

* انتخاب فرمانرواهای معروف اسکندر کبیر، کلئوپاترا و ناپلئون برای جنگ

* افزایش شهرت خود با ساخت عجایب هفتگانه جهان با اهرام و مجمسه ازادی

* پیوستن به یک اتحاد و همکاری برای شکست دشمنان سراسر جهان

* بازی در حالت داستانی از هلال حاصل خیز تا جنگ جهانی دوم و بعد از آن

* گرافیک HD، طراحی منحصر به فرد انیمیشن ها به همراه صداگذاری مهیج

بازی DomiNations هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در 98اندروید مثل همیشه آن را برای اولین بار حضور شما دوستداران بازی های استراتژیک معرفی نموده ایم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب ان را به صورت رایگان دریافت نمایید. البته تصاویری از بازی و تریلر نیز قابل مشاهده و دانلود است.

توجه داشته باشید که : بازی DomiNations اینترنتی و آنلاین است – برای اجرای بازی اینترنت مورد نیاز می باشد.

تغییرات نسخه ی V1.3.63 :

* Nations and Wonders تغییر داده شده است

* استفاده از انقلاب برای کشور جدید در قرون وسطی

* اضافه شدن ویزگی های جدید و عالی

* بهینه سازی های مختلف + رفع باگ ها و مشکلات بازی

 

دانلود DomiNations - بازی "سلطنت" اندروید + دیتا

 

admin بازدید : 52 1394/02/25 نظرات (0)

Pirate Legends TD v1.3.12 + Mod – بازی بسیار زیبا و متفاوت برج دفاعی و استراتژی “افسانه های دزدان دریایی” اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود با طلای بی نهایت
پیشنهاد ویژه به تمامی کاربران دوستدار بازی های برج دفاعی

Pirate Legends TD بازی بسیار زیبا با طراحی منحصر به فرد و گرافیک اچ دی در سبک بازی های دفاعی و استراتژیک برای دستگاه های اندرویدی است که توسط استودیوی بازیسازی Super Hippo Studios به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و تا به این لحظه هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و از برترین ها به شمار می رود. بهتر است بدانید که این بازی توسط روزنامه های مشهور مورد نقد و بررسی قرار گرفته است و از ان به عنوان برترین و چالش برانگیزترین بازی برج دفاعی یاد شده است! همانطور که مستحضرید این روزها بازار تولید بازی های استراتژیک به لطف بازی های مشهوری چون کلش آف کلنز، زامبی ها و گیاهان، Fieldrunners و غیره بسیار داغ است به گونه ای که در همه بازی های جدید هیچگونه خلاقیتی وجود نداشته و تنها سعی دارند از بازی های یاد شده تقلید نمایند و به همین خاطر شاهد گیم‌ پلی‌ای به دور از هیجان خاص و محیط های تکراری و یکنواخت و مشکلات متعدد دیگر هستیم! اما… این بار قضیه کاملا فرق کرده و Pirate Legends TD قصد دارد انقلاب دوباره ای در این سبک به پا کند! در این بازی فوق العاده جذاب باید با استفاده از تجهیزاتی که در اختیارتان قرار داده می‌شود،از مقر خود دفاع کنید و ساعت ها وخود را سرگرم سازید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Pirate Legends TD اندروید :

* ۲۰ برج مختلف با قدرت های منحصر به فرد با امکان ارتقا

* ۵ قهرمان منحصر به فرد با مهارت های مختلف برای استفاده

* ۳ حالت مختلف دشواری با امکان انتخاب توسط بازیکن

* دفاع از کشتی خود در مقابل +۳۴ دشمن و کارفرمای مختلف

* در اختیار قرار گرفتن انواع قدرت ها و دستاوردهای مختلف

* گرافیک خیره کننده اچ دی به همراه صداگذاری مهیج و عالی

بازی Pirate Legends TD هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ است که ما امروز در 98اندروید جدیدترین و اخرین نسخه ان را به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم و می توانید با مراجعه به ادامه مطلب ابتدا تصاویری از ان را مشاهده و در صورت تمایل اقدام به دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که : بازی Pirate Legends TD آنلاین نیست اما برای اجرای اولیه، نصب و راه اندازی به اینترنت نیاز دارد.

تغییرات نسخه ی v1.3.12 :

* رفع باگ ها + بهینه سازی های مختلف

 

دانلود Pirate Legends TD - بازی دفاعی افسانه دزد دریایی اندروید + دیتا

 

admin بازدید : 40 1394/02/22 نظرات (0)

Boom Beach – ساحل بوم یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های استراتژیکی از استودیوی بازبسازی معروف Supercell خالق بازی معروف و پرطرفدار کلش آف کلنز (Clash of Clans) است که بالاخره پس از مدت ها انتشار نسخه ی اندرویدی آن به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی در دسترس عموم کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار داده شد! در این بازی بسیار زیبا شما تعدادی سرباز و قایق در اختیار دارید و می بایستی که با استفاده از مهمات و نیروهای خود جزیره های دشمنان را تسخیر کرده و برده ها را آزاد نمایید و منابع دشمن را به غارت ببرید! شما می توانید به مرور زمان لشکر خود را بزرگ و بزرگتر کنید و همچنین سلاح های اعضا را ارتقاء دهید و تجربه ی بهترین بازی استراتژیکی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

گرافیک این بازی دقیقا همانند بازی معروف و نام آشنای Clash of Clans است و هم چنان شاهد سرباز های کارتونی دوست داشتنی هستیم که این بازی فوق العاده زیبا را به همه کاربران اندرویدی پیشنهاد می دهیم!

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Boom Beach اندروید :

بازی در دنیایی بزرگ پر از دشمنان و گنجینه های مختلف

* نبرد با هزاران بازیکن در سراسر دنیا و تصرف منابع آن ها

* ساختمان ها، منابع و سرباز های متنوع و فراوان برای استفاده در نبرد

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری عالی

بازی Boom Beach هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۸ از ۵.۰ است که ما امروز در 98اندروید ان را برای اولین باربه همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم از آن لذت ببرید!

توجه داشته باشید که : در صورت منتشر شدن نسخه ی جدید بازی ؛ نسخه قبل از کار می افتد و به ناچار باید به نسخه جدید آپدیت کنید. این صفحه از 98اندروید را مدنظر داشته باشید و جدیدترین نسخه ی بازی را در سریع ترین زمان ممکن در این صفحه مشاهده کنید! :)

تغییرات نسخه ی v21.157:

*  پیدایش گونه های جدید جانوری به جزیره
*  امکان تغیییر نام کاربری
* دیدن ریپلای (Replay) حمله های شما
*  اضافه شدن دشمن فوق العاده سخت و جدید به نام Colonel Gearheart
*  حمله پایگاه اصلی دشمن (HammerMan) به پایگاه شما
* اضافه شدن پایگاه قدرتمندسازی اسلحه های شما با ویژگی های جدید و منحصربه فرد (Prototype Weapon Labtorary)
* اضافه شدن جنگنده جدید به نام Critters …
* اضافه شدن زبان عربی
* بهبود گرافیک بازی و گیم پلی …

 

 

دانلود Boom Beach - بازی استراتژیک ساحل بوم اندروید!

 

admin بازدید : 73 1394/02/21 نظرات (0)

Brave Tribe – قبیله شجاع یک بازی زیبا با گرافیک اچ دی رنگارنگ از استودیوی بازیسازی G5 Entertainment مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با ده ها هزار دانلود از گوگل پلی از پرطرفدارترین بازی های استراتژیک اندروید به شمار می رود که داستان آن از این قرار است: در زمان های بسیار دور مردم در یک قبیله ی بسیار زیبا در میان جنگل های Hibernia زندگی می کردند که متاسفانه رومیان به تخریب جنگل برای ساخت یک قنات بزرگ پرداختند و هم اکنون شما باید در مقابل آن ها بایستید و به دفاع از روستا در برابر این تجاوز بپردازید! با ساخت انواع برج های قدرتمند، ایجاد یک ارتش قوی و نبردهای نفس گیر رومیان را از بین ببرید و نگذارید که قبیله شما نابود گردد!

انواع تجهیزات مختلف و تزئیناتی در بازی Brave Tribe برای ایجاد یک قبلیه ی سفارشی و نبرد برای از بین بردن رومیان در اختیار شما قرار گرفته است که اگر به بازی های استراتژیکی علاقه مند هستید به هیچ وجه آن را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Brave Tribe اندروید:

* شامل بیش از ۵۱۰ ماموریت برای پیش بردن و سرگرمی

* شامل بیش از ۲۰۰ دکوراسیون برای زیباسازی قبیله

* بیش از ۵۰ ساختمان مختلف برای ایجاد و مدیریت توسط بازیکن

* شامل ۱۲ شخصیت خنده دار و شگفت انگیز برای ملاقات

* ۱۷ محصولات زراعی به کشت در مزارع خود

* شامل ۱۴ دشمن مختلف برای از بین بردن و نبرد

بازی Brave Tribe هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در 98اندروید به عنوان اولین وبسایت ایرانی آن را برای شما کاربران عزیز فارسرویدی معرفی کردیم و می توانید آن را با یک کلیک دریافت کنید.

توجه داشته باشید که : بازی Brave Tribe آنلاین است و برای اجرا همیشه باید اینترنت متصل باشد در غیر این صورت بازی اجرا نمیشود.

تغییرات نسخه ی v1.8.7 :

* اضافه شدن ده ها ویژگی جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Brave Tribe - بازی استراتژیک قبیله شجاع اندروید + دیتا

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 304
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 613
  • بازدید ماه : 1,106
  • بازدید سال : 20,520
  • بازدید کلی : 121,999